#1
Dan wordt je onderzoek sowieso nergens gepubliceerd. Bovendien moet zij het voor de afronding van haar opleiding doen, lijkt me vanzelfsprekend dat het dan wel goed gebeurd.
martine zei:Hallo,
Voor het afronden van mijn bachelor psychologie ben ik bezig met een onderzoek, en hier heb ik proefpersonen voor nodig!
Ik zoek mensen tussen de 18 en 45, die 1 tot 4 gram cocaine per maand gebruiken, de zogenaamde recreationele gebruikers. Het liefst heb je geen ernstige medische of psychische klachten waarvoor je medicijnen nodig hebt, en ben je niet afhankelijk van andere drugs of alcohol.
Al je gegevens zullen uiteraard geheim gehouden worden.
Als proefpersoon ga je op de universiteit Leiden een aantal coginitieve computertestjes doen, die zo'n 90 minuten in beslag nemen, tegen betaling van ca. 30 euro.
Lijkt dit je leuk om te doen, stuur me dan een berichtje via dit forum of anders naar [email protected]. Ook als je iemand kent die dit misschien zou willen doen dan hoor ik dat graag!
In elk geval bedankt voor jullie aandacht.
Groet
Martine
Precies wat ik ook dachtyeti zei:voor 30 euro kan je geen gram sosa kopen, zou de financiele prikkel wat opschroeven Martine![]()
Iemand die 4 gr coke per maand gebruikt, vind ik niet echt in de categorie recreatief gebruik passen.... Dat is dus grofweg gezien wekelijks een gram nodig hebben, of 1x per maand voor de "gezelligheid" even in je eentje 4 gr opsnuiven!
Daarnaast lijkt het me ook erg moeilijk om iemand te vinden, die naast zijn/haar cokegebruik niet/nauwelijks alcohol nuttigt. Meestal gaan die twee dingen namelijk gelijk met elkaar op. Als je goed had opgelet tijdens je studie, was je dat verband waarschijnlijk ook wel opgevallen.
Veel succes iig met je scriptie over "recreationele" cokegebruikers en hun "coginitieve" capaciteiten. Komt zeer professioneel en deskundig over. Hiermee heb je alvast een heel universitair hoogstandje... Misschien kun je ook nog als voorbeeld (en vergelijking) de uitslagen van je eigen iq-testjes toevoegen in je betoog. Ben benieuwd!
hierboven staat dat ze mensen zoekt die het recreatief gebruiken en dus NIET afhankelijk zijn ervanTony Montana zei:Als laatste heb ik een tip voor je. Probeer het eens bij een verslavings instelling. Daar lopen vaak mensen die met een erge verslaving binnen komen, maar continu in de gaten worden gehouden terwijl ze minderen en daarna stoppen (gelijk stoppen is namelijk ook niet echt bevordelijk als je altijd veel doet).
Kortom: Succes.

Varry zei:Ik vind dat er altijd nogal negatief gereageerd wordt als er een vraag is naar proefpersonen ed. Elk onderzoek ivm drugs lijkt me toch redelijk nuttig!![]()
Ik zit echter niet in je doelgroep.
Veel succes ermee!
iik zit tegenwoordig wel weer in je doelgroep maar het is te ver voor mij sorryVarry zei:Ik vind dat er altijd nogal negatief gereageerd wordt als er een vraag is naar proefpersonen ed. Elk onderzoek ivm drugs lijkt me toch redelijk nuttig!![]()
Ik zit echter niet in je doelgroep.
Veel succes ermee!
RosettA_StoneD zei:Jezus zeg, doe is even normaal tegen dat meisje.
Je kan niet van haar verwachten dat ze net zoveel van coke afweet als jullie, als ze hier en daar foutjes maakt hoef je haar niet gelijk te flamen! En dan vooral Marla, waarom gedraag je je zo arrogant en beledig je haar vierkant? Dat is echt niet nodig..
Ik gebruik zelf geen coke dus ik kan niet meedoen, anders had ik het wèl gedaan.
Succes martine en trek je niets aan van die flamers ><

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."