Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Is Veel?

Hoeveel Is Veel?

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Juulekke je bent wel goed op weg om junk te worden ....

:hearteyes:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
is dat echt? :confused:

Dan moet ik tog maar eens overwegen om minder te sossen.

Hoevaak is dan eigenlijk ongeveer de grens?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is geen grens die voor iedereen vast ligt. Jij moet zelf bepalen waar je grens ligt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
juuleke zei:
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke
Klik om te vergroten...

ik haal het uit je tekst ....

quote:"Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo"
quote"Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg."
quote"Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag."

Het klinkt nu al zeer junkerig maar goed .... misschien dat de andere wel vinden dati k me aanstel.

bonie

ps: Ik snuif nooit .....

:hearteyes:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoezo klinkt het net als een junk?

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja probeer eens een paar weken niet en kijk maar hoe lang je het volhoudt ... als je het niet volhoudt dan zijn er nog legio dingen die je zou kunnen bekijken...

Er is nog nooit iemand overleden aan NIETS gebruiken :sunglasses: zelfde geldt voor roken by the way :rolleyes:
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer een paar weekenden zonder dat spul kijken of het lukt. Als het lukt wil nog niet gelijk zeggen dat je er niet verslaafd aan begint te worden, want als je dan elk weekend zit te denken over hoe zin je wel niet hebt in sos over een aantal weekenden is dat ook niet goed. En als je merkt dat je veel minder plezier hebt in je weekenden zonder sos zou ik je sterk afraden om er mee door te gaan.

Is in ieder geval hoe ik het zie.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik rook zelf ieder weekend, eerst was het alleen het weekend en waren het een paar sigaretten op een avond. Toen werd het ieder weekend en vrij veel sigaretten. Toen werd het ieder weekend en op werk af en toe. Toen werd het ieder weekend, op werk af en toe en heel zelden door de week.

Het sluipt er zo in hoor... Als ik jou was zou ik maar eens een maandje pauzeren om te kijken of dat makkelijk gaat. Natuurlijk zijn wij niet dezelfde persoon maar het is misschien een goed idee om toch even te kijken of je er niet stiekem toch ietwat verslaafd aan bent.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
juuleke zei:
hoezo klinkt het net als een junk?

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:
Klik om te vergroten...

Als je vind dat anderen meer over jou weten dan jijzelf, dan zal ik maar even tien keer goed nadenken waar je mee bezig bent als je een drug als cocaïne gebruikt...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
juuleke zei:
hoezo klinkt het net als een junk?

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:
Klik om te vergroten...
als je het 1 maal per week doet,ben je volgens mij geen junk...wat de anderen hier ook moge beweren...ik heb nog echte junks gekend,met het gevolg dat hun verslaving hun dood betekende(alle dagen dope of meerdere keren in 1 dag)...toch wat proberen te minderen zou ik je aanraden,voordat het telaat is....veel succes :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
cronos is ook een junk, dus naar hem moet je niet luisteren



grapje :tongueout:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
cronos is ook een junk, dus naar hem moet je niet luisteren



grapje :tongueout:
Klik om te vergroten...

grrrrrrrrrr :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:grin: :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
:grin: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
mijne moeder zeg da ke zulk ne fraaie jongen ben :angry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
is ze soms ook verslaafd aan de lsd :openmouth: :openmouth:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
is ze soms ook verslaafd aan de lsd :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

ga je ook al beginnen :angry:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja :beer:
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#19
je moet jezelf gewoon in de hand kunnen houden met alle soorten zo, test jezelf gewoon af en toe, als je op jezelf blijft letten en eerlijk bent zit je wel aardig save. dus niet eerst bijv. snuiven en dan pas een reden bedenken dat je t verdient hebt ofzo.
1 keer in de week is naar mijn mening wel zo beetje de grens, ik base 1 keer per week al jaren lang, soms ga ik een maand weg ook wel s 2 naar t buitenland voor werk, ik heb er geen last van dan.maar wel toen ik t 2 a 3 keer per week deed een half jaar toen ongeveer zeker met bruin zo dat doe ik gecombineerd met base, dat merkte ik toen behoorlijk maar ja eigen schuld he dat zijn de gevolgen moet je maar denken en ook dragen of niet maar dan ga je snel fout denk ik dat heb ik verschillende keren gezien.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
jojo de poenanieman zei:
je moet jezelf gewoon in de hand kunnen houden met alle soorten zo, test jezelf gewoon af en toe, als je op jezelf blijft letten en eerlijk bent zit je wel aardig save. dus niet eerst bijv. snuiven en dan pas een reden bedenken dat je t verdient hebt ofzo.
Klik om te vergroten...
je neemt de woorden uit mijn mond jojo :rolleyes: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."