#1
Bij mij wisselt het gebruik. Soms gebruik ik eens per week, soms een periode elke dag minstens een halve gram. Ik let er enkel op dat ik blijf functioneren wat werk, studie en maatschappelijke verplichtingen betreft. Wanneer ik die blijf doen en volhouden voel ik me steeds goed en nooit schuldig dat ik gebruik en heb ook weinig last van craving als ik geen coke heb. Het enige grote nadeel van regelmatig cocainegebruik is de financiele kater, maar verder heb ik er weinig last van, ook nauwelijks afkick ofzo. Ik vind het een vele veiligere drug dan cannabis, waar ik zo psychotisch van word. Dus neem maar rustig je coke als je aankan, maar gebruik het niet om te vluchten, en blijf functioneren en je plichten vervullen. Als je daarin begint te falen, moet je opletten. Als het je te duur uitvalt, moet je ook minderen in gebruik. En beter nog is helemaal niet gebruiken, maar dat lukt me niet altijd zo goed. Ik woon in een buurt met een heel hoog gebruik van cocaine, het hoogste van het land.