Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Is Veel?

Hoeveel Is Veel?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nightflyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij wisselt het gebruik. Soms gebruik ik eens per week, soms een periode elke dag minstens een halve gram. Ik let er enkel op dat ik blijf functioneren wat werk, studie en maatschappelijke verplichtingen betreft. Wanneer ik die blijf doen en volhouden voel ik me steeds goed en nooit schuldig dat ik gebruik en heb ook weinig last van craving als ik geen coke heb. Het enige grote nadeel van regelmatig cocainegebruik is de financiele kater, maar verder heb ik er weinig last van, ook nauwelijks afkick ofzo. Ik vind het een vele veiligere drug dan cannabis, waar ik zo psychotisch van word. Dus neem maar rustig je coke als je aankan, maar gebruik het niet om te vluchten, en blijf functioneren en je plichten vervullen. Als je daarin begint te falen, moet je opletten. Als het je te duur uitvalt, moet je ook minderen in gebruik. En beter nog is helemaal niet gebruiken, maar dat lukt me niet altijd zo goed. Ik woon in een buurt met een heel hoog gebruik van cocaine, het hoogste van het land.
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Juulekke je bent wel goed op weg om junk te worden ....

:hearteyes:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
is dat echt? :confused:

Dan moet ik tog maar eens overwegen om minder te sossen.

Hoevaak is dan eigenlijk ongeveer de grens?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is geen grens die voor iedereen vast ligt. Jij moet zelf bepalen waar je grens ligt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
juuleke zei:
Hallo Iedereen.

Ik vroeg me af hoeveel iedereen hier nou gebruikt per week/maand??
Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg.
Is dit veel??
Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag.
Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo.

Nou ik hoor het wel!

Groeten,

Juuleke
Klik om te vergroten...

ik haal het uit je tekst ....

quote:"Het is ook niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben om coke te scoren ofzo"
quote"Ikzelf snuif bijna ieder weekend wel een grammetje weg."
quote"Het is niet goed dat weet ik, maar ik doe het ook weer niet elke dag."

Het klinkt nu al zeer junkerig maar goed .... misschien dat de andere wel vinden dati k me aanstel.

bonie

ps: Ik snuif nooit .....

:hearteyes:
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoezo klinkt het net als een junk?

En jullie hebben er meer verstand van als mij dus ik ga maar eens een paar maanden rustig aan doen:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."