#1
op straat word toch veel rommel verkocht (bij ons in de buurt toch) meestal van 1kg er 2 gemaakt denk ik
.en ja reisje colombia of brazilië daar is het lekker spul.vriend van me heeft 2 weken in brazilië geweest tussen de kerstdagen en heeft daar de beste coke ooit gesnoven zij die.de dealer (pimp van het hoertje dat hij had uitgekozen
) zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.
dat wil ik wel eens meemaken!!