#1
magical zei:Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt![]()
Ja
magical zei:Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt![]()
Tripper zei:magical zei:Haha jij bent wel snel op je teentjes getrapt![]()
JaDe maatschappij heeft mij zo gemaakt.
Maar ik ben wel altijd lief tegen lieve mensen, maar tegen de kwade treed ik meedogenloos op. Dat is niet altijd goed, maar jah, anders gaan mensen over me heen lopen en dat wil ik niet.. Sry
![]()
![]()
![]()

Spor zei:Hallo,
Vraagje voor de kenners:
Hoe puur kan coke ? ik dacht zelf iets van 87 of 89% max... iemand ?
Tony Montana zei:ook al is het al een ouder topic. topic bestaat sinds 2007.
maar ik zal mijn licht er eens op schijnen.... in de huidige toestand.
junkie XS zei:moet je even bij youtube cocaine peru intypen dan zie je hoe het word gemaakt met supermooi resultaat zo' n heerlijk brok dus je denkt dat dat dan 90% is mmm...
hahahahaEscobars zei:80/85% kwaliteit coke koop ik wel eens voor 35/40 euro de gram toppie spull
maar ja het ligt ook vaak aan je zelf :![]()
evil_kermit zei:op straat word toch veel rommel verkocht (bij ons in de buurt toch) meestal van 1kg er 2 gemaakt denk ik.en ja reisje colombia of brazilië daar is het lekker spul.vriend van me heeft 2 weken in brazilië geweest tussen de kerstdagen en heeft daar de beste coke ooit gesnoven zij die.de dealer (pimp van het hoertje dat hij had uitgekozen
) zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.
El Retro zei:89.3%
junkie XS zei:hahahahaEscobars zei:80/85% kwaliteit coke koop ik wel eens voor 35/40 euro de gram toppie spull
maar ja het ligt ook vaak aan je zelf :![]()
evil_kermit zei:zei het erbij:je komt van europa nou dan heb je maar de helft nodig van wat je thuis door je neus jaagt.hij legde een ljntje en heeft een half uur op zen bed moeten gaan liggen omdat het hem even te veel werd.
mike1 zei:35€ voor 85% is wel een mooie prijs. Die vind je hier niet. Je hebt een goeie dealer vast.
dat wil ik wel eens meemaken!!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."