Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke kater erger dan xtc?

Coke kater erger dan xtc?

16 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BrusselmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar hebben jullie het meeste last van de dag(en) erna? Ik gebruik eigenlijk altijd alleen Xtc maar heb bijna tentamens en als X gebruikt heb ben ik de dagen erna altijd zo dwaas als wat. Dus mijn vraag was stel ik neem coke zomaar iets van 0,5 gram heb je daar een stuk minder last van de volgende dag of is het ook niet aan te raden met het oog op studeren?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van coke heb ik eigenlijk nooit een echte kater gehad. Soms wel wat hoofdpijn, maar dat komt door de grote hoeveelheden drank denk ik.

Een van de gevaarlijke dingen van sos dus, weinig katereffecten :)
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt echt bagger dan man :) Ik zou het eens laten testen. Misschien versneden met 1 of andere pijnstiller, wie weet. Van goede coke heb je geen kater, je kan zelfs slapen na de uitwerking. Ik heb net geen kater, de enigste drugs eigenlijk. Als je er bier ofzo bij drinkt heb je enkel een kater van de drank. Je wordt namelijk niet echt dronken, dus je blijft drinken.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een snotneus en een gezond schuldgevoel is de enige kater van coke die ik gehad heb.. Het is iig niet vergelijkbaar met zo'n dip soms na XTC.
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik een avondje sos heb gehad kan ik juist niet slapen:( Met pille slaap ik zo maar als er iets me neus in gaat kan ik gewoonweg niet in slaap komen
pff
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik voel me de dag na coke lusteloos, kansloos en ik heb nergens zin in. Ik voel me rot, schuldig en ik wil met niemand praten, niks doen en ik heb al helemaal geen zin om te studeren.
Dit verschilt natuurlijk per persoon en het ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen en bij mij ligt het er ook aan hoelaat ik ben gaan slapen.
Als ik hier de reacties boven mij lees begin ik ook te twijfelen of het niet aan mij ligt.

Als je tentamens hebt en je wilt studeren de volgende dag, lijkt het mij het slimste als je helemaal niks gebruikt en je richt op tentamens ipv kort worden.
D
DutchyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb eigenlijk nooit een kater van sos. Kan gewoon lekker slapen en volgende dag weer gewoon de dingen doen die ik moet doen.

Met X is dat natuurlijk een heel ander verhaal...
j
juulekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Ik voel me de dag na coke lusteloos, kansloos en ik heb nergens zin in. Ik voel me rot, schuldig en ik wil met niemand praten, niks doen en ik heb al helemaal geen zin om te studeren.
Dit verschilt natuurlijk per persoon en het ligt aan de hoeveelheid die je hebt genomen en bij mij ligt het er ook aan hoelaat ik ben gaan slapen.
Als ik hier de reacties boven mij lees begin ik ook te twijfelen of het niet aan mij ligt.

Als je tentamens hebt en je wilt studeren de volgende dag, lijkt het mij het slimste als je helemaal niks gebruikt en je richt op tentamens ipv kort worden.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook best wel beetje levenloos de dag erna. Lang niet zo erg als met pille of pep, maar gewoon nergens zin in hebben en lekker liggen luieren.

Daarom doe ik ook geen pille of pep meer :mrgreen:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op zich is het best logisch dat je bij X een ergere kater hebt, dan is je euforisch gevoel ook (iig bij mij) veel groter dan bij coke. Dat moet allemaal weer compenseren denk ik dan :grin:

Ik heb bij coke nog nooit een kater gehad, maar vond het effect ook niet echt geweldig.
Bij X heb ik meestal wel een kater, maar dan heb ik ook wel een geweldig effect :hearteyes:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nooit kater gehad van coke, :)
Wel de dag erna gevoel van schuld, maar dat is gezond ? denk ik ! :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joa van coke heb ik nog nooit echt een kater gehad...
]
niet dat ik zo vaak heb gedaan ofzo :tongueout:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gamerboy007 zei:
Wel de dag erna gevoel van schuld, maar dat is gezond ? denk ik ! :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ik ook :rolleyes:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van coke heb ik nooit een kater gehad, alleen hoofdpijn bij het opstaan. Van een xtc kater word ik meestal erg lamlendig , je kan dn beter coke gebruiken. Maar het is zoiezo niet slim om aan de hd te gaan in je tentamenweek..
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
coke kater is bij mij meer geestelijk.. dat je je kut voelt, schuldgevoelens enzo.
maar bij xtc is het meer lichaamelijk,, brak gevoel hoofdpijn
A
AntwerpenLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik hoor veel van m'n vrienden dat ze de dag erna geen last hebben, maar bij mij zit dat anders. soms heb ik hoofdpijn als ik teveel gedaan heb, maar kheb elke keer last van overdreven moeheid. als ik wakker word en me dan even omdraai om verder te slapen kom ik er die dag bijna nooit meer uit. het is wel een betere kater dan alcohol.

echt een kater heb ik dus niet maar de dag erna ben ik niet echt om van te genieten.
vroeger had ik de dag erna nooit honger. dat is opeens verandert (alle geluk) en nu kan ik blijven eten.

maar ff voor verduidelijking: de kater is het zeker waard :wink:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
meer een kater van de buis dan van de coke heb wel last van de neus die begint steeds gevoeliger te worde
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog geen coke-kater gehad voor zover ik me herinner. Wel al zo moe geweest maar dat komt door een slaaptekort...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."