Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleur

kleur

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
soms zie ik staan dat coke een wit product is en soms dat het gelig is.
nu heb ik pas coke gehad en tie was egt geel (niet een beetje maar dus behoorlijk geel)
en ook was de geur anders dan de bij mij gekende coke geur.

kan het zijn dat dat dus sterke sos is?
of kan witte sos ook gewoon een sterke verhouding hebben
en wat kan het gele anders zijn??

bedankt voor reacties
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ervaring was dat gele sos veel beter van kwaliteit was dan witte.
In de winter (januari/februari 200:sunglasses: kreeg ik dit standaard en het was toppie. Kreeg snel na elke lijn een felle flash in mijn kop die gevolgd werd door een broeierige tropische warmte die slowly vanuit je brein afdaalde naar je tenen. Een warmte die in geile cirkels om en in mijn lul draaide en me als een onzichtbare hand masseerde :P
En de rush hield lang aan, zeker 3 kwartier of een uur maar ik keek niet op klokken als ik high was.

Toen die voorraad op was hadden de Antilianen altijd witte die wel goed was maar nooit bovenstaand niveau haalde.
Begin van de herfst hadden ze lichtbruine coca en dat was de allerkrachtigste die ik ooit in handen gekregen heb. Was na een party eens zo gesloopt door drank en andere troep dat ik nadat ze me thuisgebracht hadden niet meer kon praten en lopen. Had echter belangrijke afspraak en was na een lijn van die lichtbruine sos weer in staat om goed te functioneren. Hield me die dag ook een tijdje met 1 lijntje per uur op de been maar na een poosje was dat niet meer nodig.

Geen van mijn maten durfde dat gekeurde spul aan te raken omdat ze dachten dat het met heroine gemengd was :tearsofjoy:
Het rook inderdaad typisch. Ik vermoed dat deze sterke geur en de afwijkende kleur met het bewerkingsproces in het land van herkomst te maken hebben. Er worden in Zuid Amerika middelen als kerosine en zoutzuur aan de cocabladeren toegevoegd. Die worden in het laatste stadium er zoveel mogelijk uitgekristaliseerd en dan wordt het witter. Denk echter dat het vooral erg wit wordt door al die manitol, fenacitine & parecetamol waarmee het in Europa versneden wordt.

Heb je het al gebruikt? Zo ja, wat voelde je er dan bij?

Wat mezelf betreft maakte de afwezigheid van gele/bruinige sos het makkelijker om er afstand van te nemen. Ik wil ook geen zalm op mijn bord die naar bokking smaakt. :wink:
X
Xander88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft ook te maken met de verschillende soorten coke.. je hebt o.a. flakes, kristal en krijt. Je hebt ook nog mensen die spreken over fingers, maar dat is de iets minder zuivere variant die vaak ook geler van kleur is.
J
J GOLid
01-01-2024, 00:00
#4
De kleur ligt aan de soort zuur die de boer gebruikt tijdens het sos maken
r
rotterdam82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
In principe uiteraard wit, maar niet spierwit. Beetje gelig kan voorkomen, kan ook door komen doordat de sos wat ouder is. Of als het op een vochtige plaats bewaard is geworden.

En uiteraard door wat erdoor gemixt is. Zoetstoffen worden vaak gebruikt en die kunnen na een tijdje gelig uitslaan.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had altijd een contact in de hoofdstad maar het contact is voorbij dus ik heb eens wat anders geprobeerd. Dat hele gelige (sorry dat ik het zeg) rommel.
Dit Topic is mooi want ik wou er zelf over beginnen.
Maar de contact leverde altijd goeie sos. Prima.
Tot ik voor nood dat andere heb geprobeerd. Ten eerste was het effect niet zo stevig, de prijs leek nergens op en wanneer je het in je portomonnee bewaarde werd het op de 1 of andere manier nat.

Wat een troep zeg en dat voor 60 euries.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Komaan, Coke = C17H21NO4 = wit, kleurloos en bitter (gekristalleerd) poeder...
Alles wat een ander kleurtje/geurtje/smaakje heeft is versneden.., dus testen!!!
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gele is veel beter kan ik me nog herrinderen, zit minder of andere versnijdingsmiddelen door dacht ik.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#9
naar mijn wete is coke altijd wit
weet je zeker dat het coca is, vriend van me heeft altijd gele speed
roze speed bestaat ook
:sunglasses:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
neen dat kan best als je het over cocaine hci hebt.
maar 1 gram crack voor 32€ aankopen is onzin... :)
r
reijersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gele sos is vaak nog 'natte' ongekookte sos... Gele sos is beter voor uitgekookte dan voor te snuiven... Gr
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#12
gistere wou vriend me pure coca verkope, hij zei me wel dat ik het niet kon opsnuiven dat ik het moest mengen met codeïne (sorry als het fout geschreven is), hij kocht aan voor 32 euro
d
dieselLid
01-01-2024, 00:00
#13
IK had van weekend
oranje coca.en die was mastelijk hij verkocht hem op de dag dat konening jarig wass
misschien komt ie volgende week weer het de zelfde shit
die coca kwam van bolivia
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij wou je pure coca verkopen.... kom eerst is met een testresultaat en vertel me bij welk testcentrum je dat hebt ingeleverd. Onzinpraat over hoe zuiver hun kwaliteit wel niet is....

Als jij coke kan krijgen die 80% is is ie al versneden maar reken maar dat je neus daar tering veel pijn van gaat krijgen. :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
4 fmp zei:
Hij wou je pure coca verkopen.... kom eerst is met een testresultaat en vertel me bij welk testcentrum je dat hebt ingeleverd. Onzinpraat over hoe zuiver hun kwaliteit wel niet is....

Als jij coke kan krijgen die 80% is is ie al versneden maar reken maar dat je neus daar tering veel pijn van gaat krijgen. :wave:
Klik om te vergroten...
blaat :grin:
ik heb eens coke laten testen bij rivm,die kwam @ 72% uit!
wat hun zelf fucked veel vonden maar die was goed te snuiven hoor...
ik snap niet dat iedereen zegt dat coke versneden moet zijn om te snuiven...
coke met een hoger puurheidsgehalte heb je gewoon minder van nodig om hetzelfde te voelen... :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
80% of hoger ben ik zelf ook nog niet tegengekomen though.
ik heb altijd flakes van +- dezelfde kwaliteit...
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoeveel is dan 1g crack? en wat is codeine?
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#18
hij zei dat het puur was, een blokje, hij zei me dat je van een klein lijntje kon sterve, en dat hij het alleen maar rookte, ik dacht crack ofzo mar hij zei dat het bijna 100% cocaine was..
hij verkochte ook dikke blauwe driehoekjes (xtc)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Milos zei:
hij zei dat het puur was, een blokje, hij zei me dat je van een klein lijntje kon sterve, en dat hij het alleen maar rookte, ik dacht crack ofzo mar hij zei dat het bijna 100% cocaine was..
hij verkochte ook dikke blauwe driehoekjes (xtc)
Klik om te vergroten...
bahahahahaha dat je van een heel klein lijntje kon sterven :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
schop die kerel tegen zijn hol,en anders breng hem naar hier,dan doe ik het wel want dit is echt je reinste onzin :beer: :beer:

trouwens,als het crack was kon je best een dikke lijn snuiven want dat werkjt toch niet...
ik had zelfs voor je die hele blok willen opsnuiven dan :beer: :grin:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja dat dacht ik ook, vond het al raar toe hij zei dat hij een gram koopt voor 32 en verkoopt voor 50, peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."