#1
Probeer eens 3 maanden helemaal zonder dope ofzo.
Volgens mij mogen we jou dan officieel retarded noemen of niet? Word je 's ochtends ook opgehaald in een busje, om naar school te gaan?teonanacatl zei:maar ik wist dus niet hoe het juist zat bij coke

DrippTone zei:Ik denk dat als jij in zwaar depressief bent of moeilijk de dag door komt en daarom coke gaat snuiven. Dan kun je best verslaafd zijn na die week fulltime snuiven. Dan gebruik je met een reden, die alleen maar erger word wanneer je weer stopt. Je zult dan geneigd zijn deze mate van gebruik voort te zetten.
Echter als jij prima in je vel zit, en sterk kwa geest en karakter. En als je die week de coke alleen gebruikt om je nog even net ietsje lekkerder te voelen dan je al voelt. Dan zul je niet zo snel verslaafd zijn na die week. Maar ook dan wil je doorgaan, wie wil nou niet zich nog beter voelen dan goed?
Als je wil gebruiken, gebruik dan met mate. Spreek met jezelf af dat je maar 1 keer in de 2 of 3 weken gebruikt en alleen als je je goed voelt. En gebruik het nooit om beter te functioneren!
Hou jezelf aan je afspraken en dan zul je niet zo snel verslaafd raken. Maar ook als jij maar 1 keer in de 2 weken gebruikt, maar wel jaren lang elke 2 weken. Dan heb je regelmaat, en dat kan ook snel leiden tot geestelijke verslaving.
Probeer gewoon om de 3 maanden een maand of 2 niet te gebruiken. Zo zorg je in ieder geval dat je er geen gewoonte van maakt en er geen regelmaat in je gebruik komt.
mja ik doe zwzo op een maand wel wat techno of goaparties en dan neem ik meestal wel wat mdmaWacky zei:Probeer eens 3 maanden helemaal zonder dope ofzo.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."