Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen hijs zwaar?

Een hijs zwaar?

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Via een waterpijp heb je nog het geluk dat de rook door het water afkoelt als je een pijpje gebruikt dan hoest je de eerste keer gegarandeerd de longen uit je lijf
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Is een hijs cocaine via de waterpijp zwaar?

Gr. TrippleXK :smilingimp:
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippleKX zei:
Hallo,

Is een hijs cocaine via de waterpijp zwaar?

Gr. TrippleXK :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ik zou beginnen met 0,1 gram ... dus zo zwaar :grin:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke met een waterpijp ? Als het ding klein genoeg is en zonder water wil ik wel een trekkie....
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is "zwaar" zonde van je coke of je moet base bedoelen.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha dat doe je niet ,coke in een waterpijp , dan doe je het in een plofje beste vriend!


zonder om te proberen !!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
anoniempje zei:
hahaha dat doe je niet ,coke in een waterpijp , dan doe je het in een plofje beste vriend!


zonder om te proberen !!
Klik om te vergroten...

Plofjes werken ook niet, je gooit je geld weg.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
daar ben ik het helemaal mee eens hahaha :grin:

Maar ik kreeg zo het idee dat hij nogal jong is, en nog geen ervaring maar toch nieuwsgierig er naar is ,naar nog niet zoveel durft, die beginnen meestal eerst met een plofje, omdaarna tot de ontdekking komen dat het inderdaad niks voorsteld, en zonder is. van de coke :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nogal jong? En jij zegt 2/3 zondeR van je coke :P Volgensmij ben jij geen 65+ :wink:

Idd cocaine-sulfaat roken heeft weinig/geen zin. Die vorm is om te snuiven. De base vorm kan je roken, maar dat raad ik je af. Eigenlijk die hele klote coke :P
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben al hoogbejaard ziitend achter me rollator dit te schrijven ben namelijk ook kippig vandaar dat ik nog wel eens een letter te veel of te weinig schrijf. :P

nee je zegt beter helemaal geen coke.. mara hebt het wel even tussen neus en lippen door over de base, nou geef je hem helemaal lekkere ideeen zeg hoe je coke juist het beste kan roken :grin:
Beter dat hij alleen een plofje rookt dan blijft die er waarschijnlijk echt wel af! :wink:

nu jij...

lol :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik geef geen tips hoe je het kan roken? :confused:

Ik zeg alleen dat snuifbare cocaine, cocaine-sulfaat, niet is om te roken. Daar zal je (bijna) niks van merken. Dan moet je base-coke hebben, das de rookbare vorm van coke. MAAR dat raadde ik hem af he :wink:

Tiss zonde van je veels te duren witte sloper om het te roken.. Daar is de base vorm voor.
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand die denkt coke door een waterpijp te kunnen roken , heeft nog geen kaas ervan gegeten,
en gaat zich nu afvragen base...? mmmmmm base? wat is dat dan.

En is niet juist datgene wat afgeraden wordt het meest leuke om te doen , lekker je grenzen verleggen?

hehhe of ben ik de enigste die juist interresse krijgt in iets wat afgeraden wordt? :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Poedercoke kun je niet roken, dat moet je snuiven. Als je het wil roken, moet je er basecoke van maken. Dat wil zeggen, uitkoken met ammoniak. Of gewoon cracksteentjes kopen. Dat kun je roken (basen), uit een crackpijp. Ik weet niet of het werkt met een waterpijp/bong. Probeer je het uit voor me?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
je kunt snuifcoke wel roken, dat word een plofje genoemd.

bye
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
je kunt snuifcoke wel roken, dat word een plofje genoemd.

bye
Klik om te vergroten...

Ja, en dat werkt niet, sorry. Snuifcoke verbrandt voordat het je longen bereikt als je het rookt.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#16
anoniempje zei:
Iemand die denkt coke door een waterpijp te kunnen roken , heeft nog geen kaas ervan gegeten,
en gaat zich nu afvragen base...? mmmmmm base? wat is dat dan.

En is niet juist datgene wat afgeraden wordt het meest leuke om te doen , lekker je grenzen verleggen?

hehhe of ben ik de enigste die juist interresse krijgt in iets wat afgeraden wordt? :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Kweet wel wat base is.. maar ik dacht misschien kan je eerst wat minder sterk proberen.. heb geen zin om straks te veel te nemen of weet ik veel dat ik ompluur:P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kap toch met dat zielige gedoe.

Als je snuiven niet (meer) bevredigend vindt, zet er dan een punt achter. Stoeien met sos is trouwens alleen leuk in de beginfase. Daarna wil je enkel die first times great rush terug, maar die ervaring krijg je nooit meer.
Kwestie van weten wanneer je er definitief mee moet kappen.

Zodra dit experimenteren met roken & basen begint, heb je die grens al overschreden en kan je gemakkelijk op je persoonlijke Apocalyps afstevenen.
Koester de mooie tijden die de cocaine je eventueel bezorgd heeft in de vervlogen wereld van je herinneringen. Sluit haar daar op in een diepe kerker & let the craving bleed till it dies :wink:

Yeti rent deze dagen door de novembersneeuw en geniet met volle teugen van zijn herwonnen conditie en uithoudingsvermogen die met de week toenemen met grote sprongen.
Een echte aanrader. Laat die waterpijp gewoon leeg en adem de heerlijke winterwind in :mrgreen:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je moet er helemaal niet aan beginnen! het is echt niet waard !!

zoals we al zeiden is een plofje ook waardeloos maar naar mijn ideee als je zo nieuwsgierig bent en het toch niet kan laten, dan altijd nog in een plofje doen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het zonde wan je geld en tijd was.
En hopend dat je het daar bij kan laten dan!

Basen is het ergste wat er is en je gaat onzettend flippen als het op, denk er aub niet aan om dit ook maar ooit te doen, want je gaat helemaal naar de klote!
Ik heb tenminste nog nooit iemand meegemaakt die bij 1x kan laten.

Erzijn leukere drugs om mee te experimenteren en het daar bij te kunnen laten.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
anoniempje zei:
Je moet er helemaal niet aan beginnen! het is echt niet waard !!

zoals we al zeiden is een plofje ook waardeloos maar naar mijn ideee als je zo nieuwsgierig bent en het toch niet kan laten, dan altijd nog in een plofje doen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het zonde wan je geld en tijd was.
En hopend dat je het daar bij kan laten dan!

Basen is het ergste wat er is en je gaat onzettend flippen als het op, denk er aub niet aan om dit ook maar ooit te doen, want je gaat helemaal naar de klote!
Ik heb tenminste nog nooit iemand meegemaakt die bij 1x kan laten.

Erzijn leukere drugs om mee te experimenteren en het daar bij te kunnen laten.
Klik om te vergroten...
i must disagree here!!!

coke basen is verslavend ja,als het je ligt welliswaar.
ik heb een stuk of 5x tegoei gebased denk ik en het zei me echt geen reet eigenlijk!!

coke snuiven daarentegen heb ik een probleem mee.

Yayo is in het algemeen gewoon zeer verslavend,welke vorm van yayo dan ook.
het ligt er maar net aan welke jou het meeste voldoening geeft :wink: :)
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou dat vindt ik wel goed om tehoren! :)

Met snuiven gaat er toch minder doorheen op een dag dan met basen, omdat het wel iets langer werkt,of gaat dit niet voor jou op?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."