#1
Via een waterpijp heb je nog het geluk dat de rook door het water afkoelt als je een pijpje gebruikt dan hoest je de eerste keer gegarandeerd de longen uit je lijf
TrippleKX zei:Hallo,
Is een hijs cocaine via de waterpijp zwaar?
Gr. TrippleXK![]()
anoniempje zei:hahaha dat doe je niet ,coke in een waterpijp , dan doe je het in een plofje beste vriend!
zonder om te proberen !!
gNuxx zei:je kunt snuifcoke wel roken, dat word een plofje genoemd.
bye
Kweet wel wat base is.. maar ik dacht misschien kan je eerst wat minder sterk proberen.. heb geen zin om straks te veel te nemen of weet ik veel dat ik ompluur:Panoniempje zei:Iemand die denkt coke door een waterpijp te kunnen roken , heeft nog geen kaas ervan gegeten,
en gaat zich nu afvragen base...? mmmmmm base? wat is dat dan.
En is niet juist datgene wat afgeraden wordt het meest leuke om te doen , lekker je grenzen verleggen?
hehhe of ben ik de enigste die juist interresse krijgt in iets wat afgeraden wordt?![]()

i must disagree here!!!anoniempje zei:Je moet er helemaal niet aan beginnen! het is echt niet waard !!
zoals we al zeiden is een plofje ook waardeloos maar naar mijn ideee als je zo nieuwsgierig bent en het toch niet kan laten, dan altijd nog in een plofje doen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het zonde wan je geld en tijd was.
En hopend dat je het daar bij kan laten dan!
Basen is het ergste wat er is en je gaat onzettend flippen als het op, denk er aub niet aan om dit ook maar ooit te doen, want je gaat helemaal naar de klote!
Ik heb tenminste nog nooit iemand meegemaakt die bij 1x kan laten.
Erzijn leukere drugs om mee te experimenteren en het daar bij te kunnen laten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."