Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen hijs zwaar?

Een hijs zwaar?

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kap toch met dat zielige gedoe.

Als je snuiven niet (meer) bevredigend vindt, zet er dan een punt achter. Stoeien met sos is trouwens alleen leuk in de beginfase. Daarna wil je enkel die first times great rush terug, maar die ervaring krijg je nooit meer.
Kwestie van weten wanneer je er definitief mee moet kappen.

Zodra dit experimenteren met roken & basen begint, heb je die grens al overschreden en kan je gemakkelijk op je persoonlijke Apocalyps afstevenen.
Koester de mooie tijden die de cocaine je eventueel bezorgd heeft in de vervlogen wereld van je herinneringen. Sluit haar daar op in een diepe kerker & let the craving bleed till it dies :wink:

Yeti rent deze dagen door de novembersneeuw en geniet met volle teugen van zijn herwonnen conditie en uithoudingsvermogen die met de week toenemen met grote sprongen.
Een echte aanrader. Laat die waterpijp gewoon leeg en adem de heerlijke winterwind in :mrgreen:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet er helemaal niet aan beginnen! het is echt niet waard !!

zoals we al zeiden is een plofje ook waardeloos maar naar mijn ideee als je zo nieuwsgierig bent en het toch niet kan laten, dan altijd nog in een plofje doen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het zonde wan je geld en tijd was.
En hopend dat je het daar bij kan laten dan!

Basen is het ergste wat er is en je gaat onzettend flippen als het op, denk er aub niet aan om dit ook maar ooit te doen, want je gaat helemaal naar de klote!
Ik heb tenminste nog nooit iemand meegemaakt die bij 1x kan laten.

Erzijn leukere drugs om mee te experimenteren en het daar bij te kunnen laten.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
anoniempje zei:
Je moet er helemaal niet aan beginnen! het is echt niet waard !!

zoals we al zeiden is een plofje ook waardeloos maar naar mijn ideee als je zo nieuwsgierig bent en het toch niet kan laten, dan altijd nog in een plofje doen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het zonde wan je geld en tijd was.
En hopend dat je het daar bij kan laten dan!

Basen is het ergste wat er is en je gaat onzettend flippen als het op, denk er aub niet aan om dit ook maar ooit te doen, want je gaat helemaal naar de klote!
Ik heb tenminste nog nooit iemand meegemaakt die bij 1x kan laten.

Erzijn leukere drugs om mee te experimenteren en het daar bij te kunnen laten.
Klik om te vergroten...
i must disagree here!!!

coke basen is verslavend ja,als het je ligt welliswaar.
ik heb een stuk of 5x tegoei gebased denk ik en het zei me echt geen reet eigenlijk!!

coke snuiven daarentegen heb ik een probleem mee.

Yayo is in het algemeen gewoon zeer verslavend,welke vorm van yayo dan ook.
het ligt er maar net aan welke jou het meeste voldoening geeft :wink: :)
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dat vindt ik wel goed om tehoren! :)

Met snuiven gaat er toch minder doorheen op een dag dan met basen, omdat het wel iets langer werkt,of gaat dit niet voor jou op?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."