Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStomme stomme stomme ik

Stomme stomme stomme ik

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#1
cunt zei:
dennis zei:
gebruik papier dat water afstoot.
Een sealtje of zo..
Of nog beter een flesje of iets

Maar dat zul je wel doen nu je alles hebt kunnen weggooien

gebeurt je meestal maar 1 keer
Klik om te vergroten...
als het je vaker overkomt ben je ook wel goed dom bezig :wink:
Klik om te vergroten...

Zeker weten.. :mrgreen:

p.s. aardig wat berichten gepost de laatste paar weken he..? 208 ??
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
dennis zei:
cunt zei:
dennis zei:
gebruik papier dat water afstoot.
Een sealtje of zo..
Of nog beter een flesje of iets

Maar dat zul je wel doen nu je alles hebt kunnen weggooien

gebeurt je meestal maar 1 keer
Klik om te vergroten...
als het je vaker overkomt ben je ook wel goed dom bezig :wink:
Klik om te vergroten...

Zeker weten.. :mrgreen:

p.s. aardig wat berichten gepost de laatste paar weken he..? 208 ??
Klik om te vergroten...
hehe ja .. ben op dreef :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
het word ook steeds drukker
dus posts maken is niet zo moeilijk meer :wink:
f
floggingLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja het zal wel niet meer gebeuren :( geloof mij :angry:
maareh nu stekik het papiertje in een plastiekje van men sigaretten :wave:
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het een x in me auto laten ligge. De volgende dag wou ik het pakken en was alle coke ook in het papier getrokken. Ik voel met je mee :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
eet het papiertje op dan zal je er toch nog iets aan hebben
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd, je kan het aanzien als een bommetje.
Gewoon propje van maken. Op de tong leggen en met ne grote slok water inslikken :tongueout:

Je bent je coke niet kwijt hoor, gebruik het gewoon eens een keer op die manier :tongueout:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
van die snow-seals kan je toch gewoon in de smartshop halen ? op internet heb ik ze wel gezien . zijn wel handig. Al ik er om vraag heeft de persoon waar ik haal , ook wel sealtjes
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rol het sealtje op en steek het in je reet. :openmouth:
Puggen werkt beter dan slikken. :grin:
Wel eerst in drieen knippen anders slaat de cocaine te hard in, te heftig voor je hart...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niemand heeft gezien dat dit een kick is van een topic dat uit 2005 stamt?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
SchilDpadDo zei:
van die snow-seals kan je toch gewoon in de smartshop halen ? op internet heb ik ze wel gezien . zijn wel handig. Al ik er om vraag heeft de persoon waar ik haal , ook wel sealtjes
Klik om te vergroten...
ja kun je gewoon bij de smartshop halen..
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#12
ponypack
f
floggingLid
01-01-2024, 00:00
#13
het enegste dat ik kan vertellen is
als je coke in je kous steekt en je zweet(en het papiertje+coke wordt nat) dan trekt al je coke in dat papiertje en ben je gekloot !!!! :flushed: :cry: :( :confused: :angry: :smilingimp:
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#14
gebruik papier dat water afstoot.
Een sealtje of zo..
Of nog beter een flesje of iets

Maar dat zul je wel doen nu je alles hebt kunnen weggooien

gebeurt je meestal maar 1 keer
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
dennis zei:
gebruik papier dat water afstoot.
Een sealtje of zo..
Of nog beter een flesje of iets

Maar dat zul je wel doen nu je alles hebt kunnen weggooien

gebeurt je meestal maar 1 keer
Klik om te vergroten...
als het je vaker overkomt ben je ook wel goed dom bezig :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."