Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbasen

basen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cosmicLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik rook coke (basen) begin er niet aan je gaat echt naar de klote ben mijn huis baan en mijn vrouw kwijt geraakt :( al je geld gaat aan de coke op en de flash duurt maar 2minuten en dan
wil je weer roken tsja dit wou ik even kwijt aan jullie als waarschuwing voor mensen die het willen gaan doen oke grtz dennis 41jr.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Das kut
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanx for the warning Cosmic. Wie na het lezen van je relaas er nog aan begint moet wel goed gek zijn.
Sterkte met alles. Het zal zwaar worden maar je kan deze duistere, zelfdestructieve periode in je leven achter je laten. :wink:

Wellicht vindt je bij de CA de support die je nodig hebt, ben er zelf ook een tijdje geweest en heb er mensen ontmoet die de kracht gevonden hebben om uit de shit te komen. Als je zo erg aan de grond zit wordt het erg lastig om in je eentje weer boven te komen:

http://www.ca-holland.org
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je afkickt met deze spul zul je er na een paar jaar weer beginnen je krijgt er ineen weer zin in
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
yugoslaaf zei:
Als je afkickt met deze spul zul je er na een paar jaar weer beginnen je krijgt er ineen weer zin in
Klik om te vergroten...
dat noemt men nu eens goede hoop geven :beer:
doch heeft hij ergens wel gelijk..
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Succes en sterkte! :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik steek nog maar een pijpje extra op.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er zijn al meerdere topics met dit soort waarschuwingen, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee toch? Laat dit topic daarom nog wel even open staan.En kids, doe maar niet basen dus!
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad ik neem ook nog een lekker trekje
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik begrijp je avatar niet echt miriam
W
Who_caresLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey,

Ikzelf ben bijna een jaar zwaar verslaafd geweest aan basen. Elke dag rookte ik minstens 5 gram... Men gezondheid ging zwaar achteruit, ik woog nog 37 kilo, ik werkte me in nesten met men bankrekening en verloor men job...
Ik heb op 13 februari alles opgebiecht aan men ouders, men vriend en vriendenkring. Ik heb me laten opnemen voor 14 dagen en ben dan naar men ouders gegaan. Mijn ouders hebben al men schulden in orde gebracht en ik heb weer een mooie spaarboek. Mijn vriend heeft me vergeven en steunt me.
Ik ben nog steeds clean, en ben van plan het zo te houden. De craving is soms vreselijk maar ik wil zo een miserie nooit meer meemaken.
Ondertussen is er ADD vastgesteld bij me en moet ik concerta en rilatine pakken.
Ik was verslaafd van de eerste trek... Mensen, begin er niet aan! Probeer het niet!!!!
Ik zie crack-cocaine als de duivel. Het zuigt je mee in een wereld die negatief is.
De laatste maanden was ik paranoia en was ik er van overtuigd dat er geesten in men huis zaten...
Allemaal de gevolgen van base-coke en uitputting.
Ik ben dom geweest het te proberen en ik HOOP dat mensen die het willen proberen er toch nog eens over nadenken.
Sommige mensen hebben een heel sterk karakter en geraken niet verslaafd, maar nog meer mensen zijn er direct aan verslaafd.
Als je coke wil pakken, hou het als party-drug. Snuif een lijn op een feestje en make some fun.
Maar base NOOIT aub.
Ik draag nog steeds gevolgen dat ik dromen heb over drugs en regelmatig vreselijk veel zin heb ik crack... Het maakt een mens soms gek. Maar ik geef niet toe!!!! Ik ben sterker dan dat.
Ik hoop dat mijn schrijven een positieve invloed kan hebben op mensen die willen basen.
Heb je nog vragen kan je me altijd een bericht zenden.
Ook wil ik vragen of er nog mensen zijn die afgekickt zijn van basen en hoe zij er nu mee omgaan... Ik kan ook wel nog wat hulp gebruiken met door deze periode te spartelen.

Dank je
xoxo
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja basen is nogal verwoestend ik zette altijd tijdens mn flash alweer de volgende en als het bijna op is ga je daar tegen aan zitten hikken en bijvoorbaat al flippen dat het op is en alsssss het dan op is ......FLIPPEN uren lang en zoeken naar korrels op de grond.

Maar als ik er dan weer een dag/paar dagen van af ben dan kon ik er wel weer maanden lang mee stoppen maar wel nonstop depressie ben een keer 7 jaar gestopt maar wel depressief.
Nu doe ik het nog heel af en toe.

Beter hou je het bij snuiven al vind ik voor een echt coke effect dat je moet basesn omdat de snuif meestal zeer versneden is :sunglasses:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil juist met basen beginnen omdat ik die versneden coke zo zat ben en er bijna niks meer van voel
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
fatsoen1 zei:
ik wil juist met basen beginnen omdat ik die versneden coke zo zat ben en er bijna niks meer van voel
Klik om te vergroten...

coke is zo duur respect
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#16
base is ook veel versneden en nog goedkoper ook alles is versneden in nederland.

ze mengen hier ook benzine met allemaal shit en dat mag wel

cola met water

ze makten van iets goedkoops een duurzaamproduct

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."