Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ikzelf ben bijna een jaar zwaar verslaafd geweest aan basen. Elke dag rookte ik minstens 5 gram... Men gezondheid ging zwaar achteruit, ik woog nog 37 kilo, ik werkte me in nesten met men bankrekening en verloor men job... Ik heb op 13 februari alles opgebiecht aan men ouders, men vriend en vriendenkring. Ik heb me laten opnemen voor 14 dagen en ben dan naar men ouders gegaan. Mijn ouders hebben al men schulden in orde gebracht en ik heb weer een mooie spaarboek. Mijn vriend heeft me vergeven en steunt me. Ik ben nog steeds clean, en ben van plan het zo te houden. De craving is soms vreselijk maar ik wil zo een miserie nooit meer meemaken. Ondertussen is er ADD vastgesteld bij me en moet ik concerta en rilatine pakken. Ik was verslaafd van de eerste trek... Mensen, begin er niet aan! Probeer het niet!!!! Ik zie crack-cocaine als de duivel. Het zuigt je mee in een wereld die negatief is. De laatste maanden was ik paranoia en was ik er van overtuigd dat er geesten in men huis zaten... Allemaal de gevolgen van base-coke en uitputting. Ik ben dom geweest het te proberen en ik HOOP dat mensen die het willen proberen er toch nog eens over nadenken. Sommige mensen hebben een heel sterk karakter en geraken niet verslaafd, maar nog meer mensen zijn er direct aan verslaafd. Als je coke wil pakken, hou het als party-drug. Snuif een lijn op een feestje en make some fun. Maar base NOOIT aub. Ik draag nog steeds gevolgen dat ik dromen heb over drugs en regelmatig vreselijk veel zin heb ik crack... Het maakt een mens soms gek. Maar ik geef niet toe!!!! Ik ben sterker dan dat. Ik hoop dat mijn schrijven een positieve invloed kan hebben op mensen die willen basen. Heb je nog vragen kan je me altijd een bericht zenden. Ook wil ik vragen of er nog mensen zijn die afgekickt zijn van basen en hoe zij er nu mee omgaan... Ik kan ook wel nog wat hulp gebruiken met door deze periode te spartelen. Dank je xoxo"
"niet testen gvd lees eens de miserie hier... bon, ik was ook curieus, en draag nu de gevolgen Het is jouw leven"
"kuis gewoon eerst een beetje van de coke doe het in een lepel amoniac erbij en laten koken wat overschiet is puur... zo zie je rap hoeveel ze er mee geprutst hebben. (zo doe ik het toch, weet niet of het echt de juiste manier is, mo denk het wel) Grtjs!"
"Topic closed by who_cares."
"Was het maar zo eenvoudig. het erge is dat je het beseft en toch niet verder kan. Ik wil al een hele morgend om boodschappen en ik durf niet. ik wil fruit, ik weet dat men vitamientjes op zijn. Maar ik ben bang om flauw te vallen. Straks ga ik werken , ik blijf er vandaag af! Maar ik vrees dat ik men dag niet doorkom vandaag. Ik zit aan een bureau en toch... Ik vrees dat ik zal flauw vallen. Ik ga als ik toekom de mensen verwittigen dat ik niet te best ben. Ik heb ook veel te warm, net alsof ik koorts heb. Pijn heb ik niet. Ik ben in paniek en doodongelukkig momenteel dat ik weet dat ik het niet van dag op dag kan stoppen. En het erge is dat ik pas vandaag echt merk hoe erg men gezondheid er blijkbaar aan toe is. het wegdraaien is angstaanjagend. Maar ik denk dat men pluimgewicht daar ook veel mee te zien heeft. Ik ben al heel men leven een pluimgewichtje hoor! Zijn er nog mensen die soms wegdraaien van vermoeidheid? Eigenlijk is dit nu men grote vraag. Men paniek slaat om in nog grotere angst en dat is echt niet goed voor mij... Echt echt niet... het besef is er, nu nog de moed vinden... Verdomme toch. bedankt! Mensen die hier komen lezen en nog niet begonnen zijn aan cocaine of speed... HOUDEN ZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"closed"