#1
mhh ik heb liever sterke drank want als je zo veel bier drinkt ben je de helft van de avond aan het pissen. En heb meer last van een kater met bier de volgende dag dan met sterke drank.
ik vind sowieso dat er iets te kort is aan coke. het effect is niet compleet , er ontbreekt ietsplantenbak zei:voor mij was het :
Geen coke zonder Drank
Drank zonder coke ging nog wel (tenzij ik ineens heel erg trek kreeg en veelste lazarus was )
Vind coke alleen maar matig, het voelt niet compleet.
geekos zei:3 topics meer naar beneden in ditzelfde forum, ongeveer precies dezelfde vraag en al die shit over cocaethyleen en blablabla wordt daar al uitvoerig besproken
coke is brol, alcohol is brol
wat verwacht je dan van de combinatie coke en alcohol?
--> brol
een week geleden heb ik 't ook gedaan.hersenspinsel zei:Heb deze combinatie afgelopen zaterdag voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen dat dit wel een relaxt gevoel gaf, misschien wel iets te relaxt..
Who cares wat er gezond is?nozenze zei:Geen coke zonder drank voor mij. Liefst whisky (Islay in het bijzonder!). Ik weet dat het niet erg gezond is. Wel erg lekker.
endor zei:iedereen weet wel dat als je coke gebruikt en daarop gaat zitten drinken.
er een nieuwe stof word aangemaakt namelijk cocaethyleen
maar ik vind niet echt dat dit een leuke combinatie is.
ik voel alleen de coke werken , van de drank voel ik niets , en veel verandering op mijn effect van de sos merk ik niet.
als ik stront zat ben zal ik sneller een lijn sos leggen om efjes weer nuchter te worden.
ik weet niet wat jullie hiervan vinden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."