Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke & drank

coke & drank

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#1
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
geekos zei:
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
Klik om te vergroten...

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:
M
MuchDancingMuchAquaLid
01-01-2024, 00:00
#3
endor zei:
geekos zei:
man als er speed bij je coke zit moet j echt een andere dealer zoeken

heb wel al gezien dat er wat resten van coke en speed bij elkaar geveegd worden op tafel en dan opgesnoven worden maar echt coke versneden met speed, not so good ee
Klik om te vergroten...

Minder dan 20 procent speed bij uw sos , ga je hier in gent zeker niet vinden.
Maar deze die ik nu heb is allesinds veel beter dan wat ik gewend ben te kunnen krijgen.
Mijn vorige gram die ik haalde was zelf helemaal geel uitgeslagen door al de speed die erbij zat.
Dus die heb ik maar doorverkocht.
Maar sinds hier in gent de muze (een café) gesloten is geweest door de flikken , vind je niet zo snel goede coke.
Dat cafétje was wel handig , 2 haltes van mijn deur en ik ben er al. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.
Dus dachtik: laten we het is testen met ez-test.
En het resultaat was donkerblauw :kots:

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.
Dus dachtik: laten we het is testen met ez-test.
En het resultaat was donkerblauw :kots:

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).
Klik om te vergroten...


lekker dann...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
alcoholist zei:
Toen ik daarstraks een gram coke ging halen(wel niet in gent maar wel nog in belgie) zat er zelfs meth bij .

Nou heb ik nog nooit meth gedaan, maar ik kreeg een zenuwachtig raar gevoel dat ik normaal nooit heb van sos.
Dus dachtik: laten we het is testen met ez-test.
En het resultaat was donkerblauw :kots:

A quick reaction to dark blue indicates the presence of a secondary amine. (MDMA,MDEA,Meth).
Klik om te vergroten...


lekker dann...
Klik om te vergroten...

Dan weet je nog niet of het wel meth was.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Achteraf gezien was het eigenlijk maar altijd kut. De dag erna wakker worden badend in het zweet en jezelf amper af kunnen vragen wat je jezelf wel niet hebt aangedaan omdat je hoofd te leip bonkend zo'n 20 centimeter los van je nek lijkt te zweven en van links naar rechts zwiert zonder dat je hem zelf beweegt.
Nee, dan kun je je maar beter gewoon klotezat zuipen en verder niks erbij doen. :beer:
V
Verliefde watermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ligt het ook niet aan de persoon in kwestie hoe die de combinatie coke en drank ervaart? En speelt ook het soort drank niet een belangrijke rol? Mijn vriendin heeft vorig jaar een hele fles port leeggedronken en de uitwerking daarvan was dat ze zo ontzettend aggressief werd, dat ze bijna mijn huisraad had gesloopt, en mij bijna met een ijzeren staaf te lijf ging nadat ik haar belette om sneaky achter mijn rug om met een taxi weg te gaan zonder mij te zeggen waarheen ze zou gaan.

Nu praat ik hier wel over een combinatie van coke, hero en port. Of de hero ook hieraan heeft meegewerkt laat ik even in het midden. Maar achteraf zei ze zelf dat ze zich niet zelf herkende in hetgeen ze had aangericht. Dit bleek ook wel dat ze, nadat haar moeder die dit alles leedzaam moest aanzien, haar die ijzeren staaf uit haar handen griste, huilend naar de slaapkamer is gegaan en in slaap is gevallen.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paar mespuntjes coke als ik aangeschoten/dronken ben zorgen ervoor dat ik de volgende dag geen kater heb. Hoe het kan? Geen idee. Weet wel dat ik meteen naar bed moet als het uitwerkt, want dat geeft zo'n irritant gevoel, dat ik wil bijnemen, zonder dat ik coke nou echt bijzonder vind.
t
truusklazienLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke:klote spul, zodra ik heb gedronken krijg ik 'trek' .. dan word ik niet 'lam' t helpt wel... maar t is wel klote troep , kent iemand t woord weekend verslaving? aan de ene kant vind ik t wel oke aan de andere kant denk ik 'waar ben ik mee bezig!!' maar dat komt meestal na t weekend.... vaag maar waar.....
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm , ik krijg na elke lijn een irritant gevoel.
Ik kan niet neerzetten of het ergert me.
Ik moet dan echt intensief met iets bezig zijn zodat dat gevoel weg gaat.
Volgens heb ik dat gewoon als ik meer wil pakken omdat ik niet te doen heb.
En coke op feestjes is toch mijn ding niet.
De laatste keer had ik een paar dikke lijnen gesnoven , en toen begon ik te drinken , Ik werd zo pissed omdat ik niet zat geraakte.
En wat ik wel merk (niet aan mijzelf , maar aan de mensen rondom mij) dat ze zot arrogant komen van meer dan 3 lijnen te snuiven.
De vorige keer liepen we langs het water , en we waren elkaar uit verveling aan het duwen.
Tot we met gans de groep J. in het water hebben geduwd.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
truusklazien zei:
kent iemand t woord weekend verslaving
Klik om te vergroten...
vraag me af wie dat woord niet kent
ik (probeer) het drank/drugs gebruik tot het weekend te beperken
snuifie in het weekend is niet verkeerd,blijkbaar heb jij er een slecht gevoel over,dan kan je het beter niet gebruiken
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
mhh ik heb liever sterke drank want als je zo veel bier drinkt ben je de helft van de avond aan het pissen. En heb meer last van een kater met bier de volgende dag dan met sterke drank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."