#1
Als je het voor mekaar krijgt vind ik dat een hele prestatie. petje af dan.
Suc6 kerel!!! *thumbs up*
Suc6 kerel!!! *thumbs up*
Doriangray zei:Bedankt voor jullie reacties. Dankzij jullie opmerkingen heb ik alles eens van een andere kant kunnen bekijken. Dit weekend werd ik echter hypernerveus omdat het al zo lang geleden was en onder het weekend is het sowieso al moeilijker om geen coke te nemen. Ik hield het dus niet meer uit en ben dan maar wat gaan halen bij één of andere Marokkaan. Zoals ik natuurlijk kon denken was de kwaliteit niet zoals ik gewoon was en ik had dus al vlug spijt dat ik heb toegegeven. Maar soms kan ik het gewoon niet uithouden, ik wil niet meer uitgaan zonder coke omdat ik me toch niet amuseer en wil zelfs amper de deur uit. Als ik het echt niet houd dan neem ik een valumpje, maar dat brengt ook maar tijdelijk soelaas. Eigenlijk was alles best zoals het vroeger was, ik was dan wel verslaafd, maar ik functioneerde tenminste normaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."