Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste veel!

te veel!

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Te veel coke gebruikt.

Ik samen met een vriend van mij op een zaterdagavond wilden we weer eens gaan snuiven ik had daarvoor een week niks op en ik heb ik probeerde een andere dealer uit ik haalde in totaal 3 gram versneden coke (ik haal het bijna altijd versneden ik woon in een dorp :( )maar verder is het redelijk te doen versneden coke al ben je het eenmaal gewend maar ik probeerde dus een niewe dealer uit maar ik dacht ik wil nu echt veel nemen (voor mij doen veel) dus ik nam in een keer 1 gram en 2/3 min later was ik zo vrolijk/strak maar ik kon niet meer praten ik wou het wel ik hapte alleen maar lucht ik ging kei hard trillen me tanden trillden alle kanten op kreeg er zelfs een bloed lip van maar ondertussen was ik in een goeie bui maar ik kon niks zeggen alleen maar naar lucht happen en om de 3 minuten sjag roken zo dik als me duim en toen was het uitgewerkt ik kreeg emoties ik heb bijna gehuild ik was zo bang ik schrok van alles kreeg bijna hartaanval uitijndelijk was het goed gekomen en wist ik dat dit sterkere coke was ik heb het niet latten testen maar ik weet wel zekker dat dit gebeurde door dat ik veel goeie coke nam.

hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt want ik vond het niet echt leuk :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dit heb ik niet meegemaakt omdat ik ook niet in 1 keer een gram weg snuif.

a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van een gram coke in 1x ga je heus niet dood hoor...
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dan ben je ook een belachelijke kutdebiel... je vraagt er gewoon om
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Isolation zei:
dan ben je ook een belachelijke kutdebiel... je vraagt er gewoon om
Klik om te vergroten...

Ik had 't dus niet tactisch hoeven brengen :P
Hmm ook wel toepasselijk:

j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
1 gram was te veel.
maar van 3 gram ga je niet dood.
ik denk pas van boven 20 gram.
dat je dood gaat :P .
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
jason- zei:
1 gram was te veel.
maar van 3 gram ga je niet dood.
ik denk pas van boven 20 gram.
dat je dood gaat :P .
Klik om te vergroten...

test het anders is uit? Moest je pas vanaf 20 gram doodgaan, was er nog niemand aan doodgegaan. Helaas is dit niet het geval
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nee ik test het liever niet uit ik dacht alleen dat je boven 20 gram wel overdosis wel moet hebben
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Isolation zei:
dan ben je ook een belachelijke kutdebiel... je vraagt er gewoon om
Klik om te vergroten...

lijkt me duidelijk
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
fout die ik nooit meer maak :tearsofjoy:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laat het ons hopen..

Als je coke gebruikt, weet dan WAT je gebruikt en HOEVEEL je moet gebruiken om je goed te voelen..Doe het niet functioneel, maar wel recreatief.

Jij bent (was) duidelijk op zoek naar een kick, gewoon om je effe goed te voelen..
Well...DON'T! Zeker niet met coke..

In principe komt IEDEREEN toe met een grammetje per nacht/avond, als je het dan al wil gebruiken..Leer je grenzen kennen en weet wanneer je je GOED voelt met drugs. De afkick is nooit plezant maar als je onbewust gaat gebruiken, is ie des te erger..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch wel leuk he, een halfuur té hard gaan om daarna zo hard te crashen. En dat voor slechts 50 euro.. Ik snap mensen toch niet die zo met coke omgaan. Hebben die geld teveel ofzo?
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snap het ja maar ik wou gewoon een keer een sterker efect dan dat je een normaal lijntje neemt maar stond er niet bij stil dat dit ging gebeuren :(
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat voor troep snuif je normaal gesproken dan, dat je zoveel moet nemen om een btje lekker te gaan?
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#16
jason- zei:
ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf
Klik om te vergroten...

Snuiven om je er gelijk vanaf te maken...nop!

Leer je grenzen kennen en weet waar je je goed bij voelt. ALS je dan al coke wilt gebruiken, zorg dan dat je jezelf tijdens én na gebruik 'goed' voelt. Zoveel betalen om je slecht te voelen is idd zonde..
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jason, hoe oud ben je?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoer man in een keer een gram weg snuiven! Tony Montana zal trots op je zijn.
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Isolation zei:
Jason, hoe oud ben je?
Klik om te vergroten...
ik ben 17 jaar
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Stoer man in een keer een gram weg snuiven! Tony Montana zal trots op je zijn.
Klik om te vergroten...

ik vind het niet stoer dat heb ik nooit gezegt ik vind het dom :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."