#1
Je zit op een drugsforum en je bent nog steeds zo dom?
dutch-lycan zei:zucht.....
vraag me soms af waarom dit forum nog bestaat als iemand een vraag/opmerking stelt
word die gene alleen maar afgekraakt!
jason- zei:ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."