#1
10gram voor 380 euri.
VidaLoCa zei:Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.
Betere Coke was 400 voor 10.


Albino zei:Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke +.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet?![]()
Never forgive, never forget!Oom Klaas zei:Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.

ExceptionalInsight zei:Never forgive, never forget!Oom Klaas zei:Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.![]()
iNkz zei:Tony Montana zei:per gram betaal ik 40 euro.
per 10 gram betaal ik 300 euro.
mooie prijs.. kwaliteit ?
geen mix erin nixmr.sossa zei:450 voor orgi crissi crystal
mr.sossa zei:je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoeptgeen mix erin nix
mr.sossa zei:ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."