Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel betalen jullie voor 10blok ?

Hoeveel betalen jullie voor 10blok ?

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
10gram voor 380 euri.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik krijg dat één gram gratis. Voor 54% betaal ik 40 en voor 72% 50 euro. Dus dat word dan 450 euro.. :openmouth:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.

Betere Coke was 400 voor 10.
g
ganja-farmerLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik veel heb. dan gebruik ik veel..
en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met
minder koop ik wel lekker een grammma..
of gewoon speed..nog veel beter
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
per gram betaal ik 40 euro.
per 10 gram betaal ik 300 euro.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
VidaLoCa zei:
Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.

Betere Coke was 400 voor 10.
Klik om te vergroten...

Troep van 55,

jij snoof zeker altijd die-hard pure coke :rock:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke + :grin:.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet? :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albino zei:
Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke + :grin:.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet? :smoke:
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals t*** r******[Op verzoek naam verwijderd] denken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.
Klik om te vergroten...
Never forgive, never forget! :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.
Klik om te vergroten...
Never forgive, never forget! :rock:
Klik om te vergroten...

:grin:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
iNkz zei:
Tony Montana zei:
per gram betaal ik 40 euro.
per 10 gram betaal ik 300 euro.
Klik om te vergroten...

mooie prijs.. kwaliteit ?
Klik om te vergroten...


Goed... flakes... rond de 80%.
m
mr.sossaLid
01-01-2024, 00:00
#12
450 voor orgi crissi crystal
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
orgi crissi crystal? :confused:
'k Kan de enige zijn maar ik begrijp er geen fuck van.

Heb je percentages?
Want een blok drukken kan iedereen...
m
mr.sossaLid
01-01-2024, 00:00
#14
je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoept :beer: geen mix erin nix
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.
m
mr.sossaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou een bolletjes slikker nooit iets opleggen,
wat ik wel weet is dat het niet altijd het land puur binnen komt.
Jij hebt jouw ervaring ik de mijne,
veel plezier daarmee.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helemaal niks. :sunglasses:
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Licht aan de kwaliteit
de dealer bij wie ik het haal geeft meestal eerst een monstertje gratis
van 0,2 gram om te testen, alleen voor nieuwe klanten
Altijd goeie betaal voor 5 gr. 200 euro
en als ik supermix daarbij wil krijg ik het gratis 5 a 10 gram om het zelf te mixen
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
mr.sossa zei:
450 voor orgi crissi crystal
Klik om te vergroten...

Crystal? Weet jij wel eens wat dat is?


mr.sossa zei:
je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoept :beer: geen mix erin nix
Klik om te vergroten...

En jij poept het zeker uit. Of ben je erzelf bij dat ie het uitpoept en niet mixt?


mr.sossa zei:
ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
Klik om te vergroten...

Jaja... tuurlijk. En daarom ga jij nu gewoon hier ff lekker stoer doen en zeggen dat JIJ de connecties hebt. Daarmee maak je geen goede indruk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."