#1
als ik veel heb. dan gebruik ik veel..
en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met
minder koop ik wel lekker een grammma..
of gewoon speed..nog veel beter
en omdat het met coke altijd moeilijk is om genoegen te nemen met
minder koop ik wel lekker een grammma..
of gewoon speed..nog veel beter

