Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel betalen jullie voor 10blok ?

Hoeveel betalen jullie voor 10blok ?

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad wij rippen 't gewoon van Montana himself :rock:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel kost een blokje van 10g cocaine voor jullie ?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

stoere vraag pik jwz
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

DrippTone zei:
Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)
Klik om te vergroten...

neej man zo zit ik niet in elkaar.. gewoon om eens te vergelijken
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt verschillende prijsklasses van 30 tot 38
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

DrippTone zei:
Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)
Klik om te vergroten...

Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen :rock:.
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Hoeveel betalen jullie voor 10blok ? =]

Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:
Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om? :)
Klik om te vergroten...

Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen :rock:.
Klik om te vergroten...

idd ik betaal zelf 400 voor 10volle :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tony montana stilo jwz :rock:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou even serieus dan,

voor 53% cocaine en de rest inositol was de prijs hier 10 gram voor 300 euro.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Isolation zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!
Klik om te vergroten...


Volgens mij ben jij zelf ook zo'n mannetje ....
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
shit, door de mand gevallen:(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
als ik 10gr haal weet ik zeker dat het fout gaat...
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
als ik 10gr haal weet ik zeker dat het fout gaat...
Klik om te vergroten...


hoezo dat dan
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
dan ben ik 1 gelijk door me geld heen en 2 ik maak er een te groot feestje van.
of te snel kleine feestjes :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
plantenbak zei:
dan ben ik 1 gelijk door me geld heen en 2 ik maak er een te groot feestje van.
of te snel kleine feestjes :beer:
Klik om te vergroten...

Juistem.

Gewoon nooit 10 gram halen, wat bereik je er mee?
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#18
ohh het is voor eigengebruik ik dacht aan doorverkopen.

Het is wel slim als je met je vrienden allemaal geld bij elkaar doet en dan haald
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je vandaag gaat jutten op het strand betaal je misschien wel niks voor een 1000 blok :grin:
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=148508326
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
yeti zei:
Als je vandaag gaat jutten op het strand betaal je misschien wel niks voor een 1000 blok :grin:
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=148508326
Klik om te vergroten...

w00t!
Dat zou ik never nooit door geven aan de politie,
want als 't gratis is heb ik niets tegen een kilootje :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."