#1
Inderdaad wij rippen 't gewoon van Montana himself 


DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
.Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen.

Isolation zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!
plantenbak zei:als ik 10gr haal weet ik zeker dat het fout gaat...

plantenbak zei:dan ben ik 1 gelijk door me geld heen en 2 ik maak er een te groot feestje van.
of te snel kleine feestjes![]()
yeti zei:Als je vandaag gaat jutten op het strand betaal je misschien wel niks voor een 1000 blok![]()
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=148508326
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."