Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnatte coke

natte coke

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
het kan alles zijn.. laat het gwn voor de grap testen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn dealer zegt dat er pep in zit :tearsofjoy:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je wanneer er een ballonnetje coke open is gegaan in de neger onderweg naar hier.

Je gaat er wel behoorlijk hard van hoor ik! :wave:
d
delierLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een vraagje over natte coke ik bel zoals gewoonlijk vrijdag aan het begin van de avond me dealer op ik geef 50 euro en hij geeft anderhalfe gram en toen zij hij ik heb hier ook pure hele goeie (zeggen dealers altijd) maar ik betaalde 50 euro voor 1 gram en het warenwel goeie brokken mooi puur en ik ga naar een vriend van me en zeg tegen hem ik heb puure coke en we maakten het envelopje open het rook goed maar het was heel vochtig ik kon het niet fijn maken me hele vingers waren glad omdat ik had aangeraakt overal waar ik het fijn mee wou maken bleef het eraan plakken ik kon gewoon niet snuiven zo erg weten jullie waarom dit zo is ik hoor het graag
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natte pep zegt me wel wat, maar natte coke.....?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
kunlan zei:
Heb je wanneer er een ballonnetje coke open is gegaan in de neger onderweg naar hier.

Je gaat er wel behoorlijk hard van hoor ik! :wave:
Klik om te vergroten...

Die had ik niet verwacht... :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is gewoon natgemaakt. Je bent dus genaaid. :wink: :grin:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het heeft vast geregend tijdens de oogst daar in Bolivia :sunglasses:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij heeft je pep gegeven, vandaar dat ie zei ''Hele goeie coke''
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat je hebt gekregen is indd coke,
maar de coke is in bolletjes gekomen , genaamd Orginele vingers coke
en dat is meestal nat/vochtig het ruikt ook vies als het goed is
de bolletjes coke die komen in nederland zijn per bolletje meestal 9/10 gram.
en die worden meestal uitgekookt in amoniac en dan heb je Crack voor het roken is het 100% perfect.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zal hoogstwaarschijnlijk een vloeistof aan toegevoegd zijn om het zwaarder te maken.

Nothing more nothing less. Gewoon laten drogen die zooi.

Olle
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had ik laatst ook een keer, mijn dealer zij dat het van t blok af kwam ...
Maar t was wel goed spul :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
't Komt allemaal van een blok af, maar ze zeggen nooit hoeveel tussen personen terug dat was.
C
Candyman is backLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als coke van het brok gehaald word is het keihard, en als het goede kwaliteit is, zal het gruis eruit zien als parelmoeren schilfertjes. Tuurlijk kan er altijd wat gebeurd zijn tijdens het transport.

Ik denk eerder dat dit chemisch opgelost is geweest, om het in vloeistof te kunnen smokkelen, en dat het daarna niet op de juiste manier behandeld is.

Dit was dan misschien onsnuifbaar, maar je had t prima kunnen slikken....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk iets van amoniac o.i.d. om het schoon te spoelen ... heeft wellicht in een buik gezeten :wink:
En volgende keer ff fohnen ofzo :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."