Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(stiekeme)snuifideeen

(stiekeme)snuifideeen

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 pasjes , briefje van 5...

Duurt niet zo lang.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tjonge jonge das alweer een tijdje geleden dat ik hier was,wat is df inmiddels groot geworden :openmouth: .
Maargoed daarvoor ben ik hier niet.
Ik ben op zoek naar creatieve(stiekeme manier natuurlijk :flushed: ) ideeen om te snuiven op een familie bijeenkomst.
De klasieke uit het pakketje met sleutel werkt naar 2 lijntjes niet meer bij mij(dan tril ik zo erg omdat ik dan al lichtelijk para ben dat de helft dan over de wc vloer ligt).
En ik wil ook niet ieder half uur 10 min op de wc staan te kloten :rolleyes:
Ik heb ondertussen al begrepen dat de zogenaamde bullit ook geen sucses is,maar wat rest mij dan nog :confused: :confused: .
Ik hoop echt dat hier wat stiekeme creatieve zielen op df zijn die een gouden tip hebben.
En oh ja..........Gouden tip word beloond met een dikke virtueele kus :wink:

groetjes
P
PitigrilliLid
01-01-2024, 00:00
#3
snuifbuis in sealtje, maar gaat wel hard dan...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als jij 10 min doet over een lijntje leggen zie ik daar de bottleneck.

Verder werkt een bullit juist perfect, weet niet wie jou dat heeft verteld maar bullit is geniaal.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fijnkappen voordat je naar het feestje gaat, goed drogen, als het goed is heb je poedersuiker-achtig poeder.

Dit in bullit stoppen, werkt perfect.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naar het lezen van jullie reacties ging er bij mij een belletje rinkelen.
Men neemt de tip van de bankpas combineert die met de snuifbuis en voegt daar een klein medicijn potje(je kent ze wel die uit de smartshop :P )aan toe.....en ik kan los gaan op mijn familieavond met oud en nieuw....Yeahhhhhhh :rock: .
Ik weet hij lijkt op het snuifen uit het sealtje,maar toch wat aangepast om de volgende reden....
Een pakketje maakt zo een herrie als je hem opent,rampsenario 1 je zit (waarschijnlijk ieder half uur en dat is al vreemd genoeg)op de wc en knispert er een eind op los(je moet immers die envelop open maken)schoonpaps staat net buiten de deur te w8ten en vraagt zich af wat ik daar toch aan het doen ben :rolleyes: .
Rampsenario 2:je bent net lekker bezig word er aan de deur gerammeld want mijn kleine nichtje moet plassen,ik schrik me de pleures en laat de zooi uit mijn handen vallen :( .
Nee dat moeten we niet hebben.....dus doen we het volgende.
Men neemt de bankpas,kiepert een beetje sos uit het potje erop snuifbuis(zo klein mogelijk geknipt rietje mag ook)erbij en ........
Doet zich wel het volgende probleem voor,ik had net een nieuw rokje gekocht voor de gelegenheid maar daar zitten dus geen zakken in :rolleyes: en om nou iedere keer mijn handtas mee te zeulen.....tja......ehhhhh iemand een idee :grin:

Al met al vind ik dat jullie alletwee een kus verdiend hebben,hij zit in jullie mailbox

groetjes melis :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mij is verteld dat de helft in z`on bullit blijft kleven,je krijgt een loopneus op een gegeven moment en dan is dat ding ook niet meer zo ideaal (heb ik van horen zeggen he).
Er schijnt niet zoveel uit te komen(alhoewel je dan natuurlijk gewoon 2 keer kunt draaien) :rolleyes:
Hoe lossen jullie dat loopneus euvel dan op(mijn vraagteken werkt niet) :angry:
Bullit was mijn eerste keuze het leek me ideaal,ff draaien hupsakee en klaar.
Totdat ik alleen maar tegen argumenten kreeg.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je niet fijn hebt gekapt of nat spul hebt (speed) schiet een bullit niet op nee.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Lawaai wat van een sealtje afkomt :tearsofjoy:

Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Klik om te vergroten...

Gestopt ben ik 3 jaar geleden al,gebruik alleen nog op speciale gelegenheden.(hooguit 4 keer per jaar)met mijn paranoide gehalte zit het wel snor hoor.
Een beetje paranoide lijkt me in mijn geval wel op zijn plaats,zou het nmlk heel lelijk vinden als ik werd betrapt op een fam. feestje.
Maargoed....mischien is het wat overtrokken (was ook wel met een tikkeltje humor bedoeld).
Die jij schijnbaar niet hebt :rolleyes: .
Ik had volgens mij al uitgelegd waarom ik niet uit een pakje wou lepelen(omdat als je niet meer zo helder bent je nogal trilt).
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga gewoon lekker voor speed ipv coke, dan hoef je ook niet zo vaak naar de wc toe te sneaken, want de werking van speed blijft veel langer aanhouden.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of snuif gewoon niet op een familiefeest en wees beschaafd.

Er zijn tijden van wél, en tijden van niet. Naar mijn instelling is dit er eentje van niet.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een bullet kopen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Lawaai wat van een sealtje afkomt :tearsofjoy:

Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Klik om te vergroten...

Dit dacht ik dus ook ja.

melissa,
Als jij normaal met je sealtje omgaat komt er geen lawaai vanaf.
Als jij de deur op slot doet, hoef je niet bang te wezen dat je wordt gestoord.
Als jij je poeder goed fijnhakt en/of in een bullit gooit is het snuiven minder dan een minuut werk.
Als jij door het bovenstaande dus makkelijk, veilig en snel kunt snuiven zul je je op je gemak voelen. Hierdoor zullen sealtjes minder geluid maken en zul je misschien ook minder trillen.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vigilante zei:
Oom Klaas zei:
Lawaai wat van een sealtje afkomt :tearsofjoy:

Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Klik om te vergroten...

Dit dacht ik dus ook ja.

melissa,
Als jij normaal met je sealtje omgaat komt er geen lawaai vanaf.
Als jij de deur op slot doet, hoef je niet bang te wezen dat je wordt gestoord.
Als jij je poeder goed fijnhakt en/of in een bullit gooit is het snuiven minder dan een minuut werk.
Als jij door het bovenstaande dus makkelijk, veilig en snel kunt snuiven zul je je op je gemak voelen. Hierdoor zullen sealtjes minder geluid maken en zul je misschien ook minder trillen.
Klik om te vergroten...

mjahh :rolleyes: zoals jij het stelt zit er wel wat in idd :wink:
Maar ik maak me nu al druk dat ik betrapt word,dat heeft niks met paranoide door teveel gebruik te maken :angry: eerder gezonde stress(ahum).
Het dilema is.....de kadootjes liggen hier al klaar...het stond al een jaar vast dat er met oud en nieuw (overiggens word dat dan de derde keer dit jaar)gepoederd zou worden maar plotsklaps kregen we 2de kerstdag te horen dat er een fam. feestje gepland stond bij x thuis(yeahhhh :( ).
Behoorlijke domper dus.
Mischien moet ik me idd niet te druk maken,waarschijnlijk val ik dan nog meer op :smoke:
Morgen ga ik ff naar de smartshop om een bullit te halen,lijkt me idd ideaal.
Kan ik ook een stukje gaan lopen ipv ieder half uur naar het kleine huisje te vertrekken :mrgreen:
laat jullie morgen ff weten wat ik van zo een ding vind :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je er toch bent, dikke kans dat die smartshop eigenaar de goude tip voor je heeft :wink:

en welcome back trouwens :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
BacingsPen zei:
als je er toch bent, dikke kans dat die smartshop eigenaar de goude tip voor je heeft :wink:

en welcome back trouwens :)
Klik om te vergroten...

bacingspen=spacingben?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
shhhhhhhht, alleen DF'ers mogen dat weten :grin: :stoned:
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#18
als meid heb je geen zakken nodig tussen je boobies
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
yugoslaaf zei:
als meid heb je geen zakken nodig tussen je boobies
Klik om te vergroten...
Maar als jongetje wel. Liefst blauwe.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hele stomme vraag misschien, maar wat is precies een bullit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."