#1
Hele stomme vraag misschien, maar wat is precies een bullit?
BacingsPen zei:shhhhhhhht, alleen DF'ers mogen dat weten![]()
![]()
een oldie,jou had ik nooit terug gevonden als je niet op mijn topic had gereageerd en ik vandaag niet zo scherp was
melissa zei:Oom Klaas zei:Lawaai wat van een sealtje afkomt![]()
Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Gestopt ben ik 3 jaar geleden al,gebruik alleen nog op speciale gelegenheden.(hooguit 4 keer per jaar)met mijn paranoide gehalte zit het wel snor hoor.
Een beetje paranoide lijkt me in mijn geval wel op zijn plaats,zou het nmlk heel lelijk vinden als ik werd betrapt op een fam. feestje.
Maargoed....mischien is het wat overtrokken (was ook wel met een tikkeltje humor bedoeld).
Die jij schijnbaar niet hebt.
Ik had volgens mij al uitgelegd waarom ik niet uit een pakje wou lepelen(omdat als je niet meer zo helder bent je nogal trilt).
Deranged zei:Waarom niet gewoon open kaart spelen en de gehele gear op tafel?
Zo doe ik het toch meestal het liefst.
Deranged zei:Waarom niet gewoon open kaart spelen en de gehele gear op tafel?
Zo doe ik het toch meestal het liefst.
Oom Klaas zei:melissa zei:Oom Klaas zei:Lawaai wat van een sealtje afkomt![]()
Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Gestopt ben ik 3 jaar geleden al,gebruik alleen nog op speciale gelegenheden.(hooguit 4 keer per jaar)met mijn paranoide gehalte zit het wel snor hoor.
Een beetje paranoide lijkt me in mijn geval wel op zijn plaats,zou het nmlk heel lelijk vinden als ik werd betrapt op een fam. feestje.
Maargoed....mischien is het wat overtrokken (was ook wel met een tikkeltje humor bedoeld).
Die jij schijnbaar niet hebt.
Ik had volgens mij al uitgelegd waarom ik niet uit een pakje wou lepelen(omdat als je niet meer zo helder bent je nogal trilt).
Humor heb ik wel, van een hoogstaand Helden niveau zelfs.
Wetenschappelijk bewezen met onderzoek onder 60 mannen/vrouwen van de leeftijd 14 t/m 65 regio's Utrecht, Amsterdam en Maastricht. Aan de resultaten uitgeven moet ik nog even werken, maar dat heeft zo zo'n tijd nodig.
Maarja, waarom zo moeilijk doen omdat je niet betrapt wilt worden?
Dan doe je het toch gewoon niet?

melissa zei:BacingsPen zei:shhhhhhhht, alleen DF'ers mogen dat weten![]()
![]()
Heyyyyyy![]()
![]()
een oldie,jou had ik nooit terug gevonden als je niet op mijn topic had gereageerd en ik vandaag niet zo scherp was
![]()
![]()
Wou alleen maar wat vragen,maar na dat eerste berichtje was het net of ik weer thuis kwam.
Ben er ff tussen uit geweest,was wel nodig om te kunnen stoppen.
Uiteindelijk is dat me gelukkig ook gelukt.
Dit dus. Die van mij heeft een resevoir van ongeveer 1 gram en als je hem op de kop houd komt het in een kleiner resevoir, dan draai je het pijltje/ knopje op en dan kan je snuiven uit het kleine reservoir. Elke snuif heeft zo'n 20mg geloof ik. Great succes!heroesss zei:wat is nou een bullet????
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."