Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(stiekeme)snuifideeen

(stiekeme)snuifideeen

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hele stomme vraag misschien, maar wat is precies een bullit?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BacingsPen zei:
shhhhhhhht, alleen DF'ers mogen dat weten :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...

Heyyyyyy :wave: :wave: :wave: een oldie,jou had ik nooit terug gevonden als je niet op mijn topic had gereageerd en ik vandaag niet zo scherp was :smoke: :smoke:
Wou alleen maar wat vragen,maar na dat eerste berichtje was het net of ik weer thuis kwam.
Ben er ff tussen uit geweest,was wel nodig om te kunnen stoppen.
Uiteindelijk is dat me gelukkig ook gelukt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
[quote="melissa]
Maar ik maak me nu al druk dat ik betrapt word,dat heeft niks met paranoide door teveel gebruik te maken :angry: eerder gezonde stress(ahum).
[/quote]

Het is heel goed mogelijk om het te doen zonder betrapt te worden. Deur op slot en normaal doen. No stress needed.

Misschien is het het niet waard om te doen als je toch alleen maar zit te stressen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
melissa zei:
Oom Klaas zei:
Lawaai wat van een sealtje afkomt :tearsofjoy:

Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Klik om te vergroten...

Gestopt ben ik 3 jaar geleden al,gebruik alleen nog op speciale gelegenheden.(hooguit 4 keer per jaar)met mijn paranoide gehalte zit het wel snor hoor.
Een beetje paranoide lijkt me in mijn geval wel op zijn plaats,zou het nmlk heel lelijk vinden als ik werd betrapt op een fam. feestje.
Maargoed....mischien is het wat overtrokken (was ook wel met een tikkeltje humor bedoeld).
Die jij schijnbaar niet hebt :rolleyes: .
Ik had volgens mij al uitgelegd waarom ik niet uit een pakje wou lepelen(omdat als je niet meer zo helder bent je nogal trilt).
Klik om te vergroten...

Humor heb ik wel, van een hoogstaand Helden niveau zelfs.
Wetenschappelijk bewezen met onderzoek onder 60 mannen/vrouwen van de leeftijd 14 t/m 65 regio's Utrecht, Amsterdam en Maastricht. Aan de resultaten uitgeven moet ik nog even werken, maar dat heeft zo zo'n tijd nodig.

Maarja, waarom zo moeilijk doen omdat je niet betrapt wilt worden?
Dan doe je het toch gewoon niet?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Waarom niet gewoon open kaart spelen en de gehele gear op tafel?

Zo doe ik het toch meestal het liefst.
Klik om te vergroten...

haha dat zie ik nou niet zo snel gebeuren bij mij thuis :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom niet gewoon open kaart spelen en de gehele gear op tafel?

Zo doe ik het toch meestal het liefst.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Waarom niet gewoon open kaart spelen en de gehele gear op tafel?

Zo doe ik het toch meestal het liefst.
Klik om te vergroten...

Tja daar zat ik eigenlijk ook aan te denken :rolleyes:
whahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
melissa zei:
Oom Klaas zei:
Lawaai wat van een sealtje afkomt :tearsofjoy:

Stop eens gauw met de drugs en word wat minder paranoia, dat lijkt me een goed idee.
Klik om te vergroten...

Gestopt ben ik 3 jaar geleden al,gebruik alleen nog op speciale gelegenheden.(hooguit 4 keer per jaar)met mijn paranoide gehalte zit het wel snor hoor.
Een beetje paranoide lijkt me in mijn geval wel op zijn plaats,zou het nmlk heel lelijk vinden als ik werd betrapt op een fam. feestje.
Maargoed....mischien is het wat overtrokken (was ook wel met een tikkeltje humor bedoeld).
Die jij schijnbaar niet hebt :rolleyes: .
Ik had volgens mij al uitgelegd waarom ik niet uit een pakje wou lepelen(omdat als je niet meer zo helder bent je nogal trilt).
Klik om te vergroten...

Humor heb ik wel, van een hoogstaand Helden niveau zelfs.
Wetenschappelijk bewezen met onderzoek onder 60 mannen/vrouwen van de leeftijd 14 t/m 65 regio's Utrecht, Amsterdam en Maastricht. Aan de resultaten uitgeven moet ik nog even werken, maar dat heeft zo zo'n tijd nodig.

Maarja, waarom zo moeilijk doen omdat je niet betrapt wilt worden?
Dan doe je het toch gewoon niet?
Klik om te vergroten...

ik neem mijn woorden terug :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :wink:
enne waarom moeilijk doen.....tja weet ik veel...ik kijk er al een half jaar naar uit en nu moet ik mijn plannen omgooien :angry: had me er zo op verheugd :( maar het word idd teveel gezeur zo.
Mischien koop ik een liter baco en zuip me klem aan mojito"s :hearteyes: :hearteyes: ......pffff ik weet het niet.
Ik heb de stash al liggen...ik neem het gewoon mee en kijk of zich een gelegenheid voordoet,en hoe mijn stemming is.

gegroet :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na unaniem besluit hebben wij besloten onze stash vrijdag 1 jan. te nuttiggen met zijn tweetjes in ons eigen huissie :smoke:
dat worden flink veel mojito"s morgen :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verstandig, maar waarom in hemelsnaam coke gebruiken terwijl familie op visite is? Of waren al je ooms en tantes hippies. :P

Maar een bullet werkt geniaal. Steeds dezelfde doses, snel, geen geknoei en lekker compact.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is nou een bullet????
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
BacingsPen zei:
shhhhhhhht, alleen DF'ers mogen dat weten :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...

Heyyyyyy :wave: :wave: :wave: een oldie,jou had ik nooit terug gevonden als je niet op mijn topic had gereageerd en ik vandaag niet zo scherp was :smoke: :smoke:
Wou alleen maar wat vragen,maar na dat eerste berichtje was het net of ik weer thuis kwam.
Ben er ff tussen uit geweest,was wel nodig om te kunnen stoppen.
Uiteindelijk is dat me gelukkig ook gelukt.
Klik om te vergroten...

:) happy to hear that! Way to go girl!

En voor de rest, Don't do it or just listen to deranged. (die heeft nog steeds bijna altijd gelijk!)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
heroesss zei:
wat is nou een bullet????
Klik om te vergroten...
Dit dus. Die van mij heeft een resevoir van ongeveer 1 gram en als je hem op de kop houd komt het in een kleiner resevoir, dan draai je het pijltje/ knopje op en dan kan je snuiven uit het kleine reservoir. Elke snuif heeft zo'n 20mg geloof ik. Great succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."