Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNewb Coke gebruiker

Newb Coke gebruiker

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan kan er toch nog steeds speed bijzitten? Wordt het nog wel vaak mee versneden..

Wat natuurlijk wel jammer is. Ik mag ook graag koffie en coke maar ik krijg liefst geen caffeine bij m'n speed, en liever geen speed bij m'n coke. :P
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi.

Ik ben 21 jaar en gebruik coke sinds een paar maanden. De eerste keer was 8 maanden geleden, waarna de 2e x pas een half jaar later was. De eerste keren deed ik het met een vriend, maar ik begon me na een tijdje altijd te irriteren aan hem, omdat het zo snel moest van hem. Zelf wilde ik het gewoon rustig aan doen op mn eigen tempo. Sinds een paar weken haal ik af en toe een half grammetje. Ik kan daar ong 3-4 uur mee doen. Is dit veel? Ik begin altijd met 2 lijntjes, niej zo heel groot. En dan ga k meestal een peukie roken. En daarna weer een paar lijntjes, ondertussen draai ik nog wat jointjes. Ik gebruik altijd bij mij in de kelderbox, omdat het daar rustig en na 10 uur komt er toch niemand meer binnen. Ik kan er in mn eentje zo goed mee chillen, dan loop ik de hele tijd heen en weer in de kelder met keiharde muziek op. Af en toe ga ik naar buiten om een jointe te roken, omdat de geur wiet te overheersend is in de kelder, maar ik vind het wel lkkr om ff frisse lucht te halen. Alleen heb ik als t een btje op een soort van spijt gevoel. Niet zozeer dat het op is, maar dat ik weet dat ik daarna moeilijk in slaap kom, en dat vind ik egt vervelend. Kan je hier iets aan doen? En ik voel me als ik gebruik een soort van duister figuur, omdat ik het stiekem in de kelder gebruik. Hebben meer mensen hier last van?
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan niet echt op je vragen antwoorden, maar misschien wel een referentie geven.

Zelf snuif ik (bijna) geen coke, is weer wel 2 maandjes geleden nu, maar als ik snuif kom ik met een grammetje toch wel 2 avonden toe

Mr.Macky zei:
En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)
Klik om te vergroten...
Je gebruikt op't einde van de avond nog drugs maar weet niet of je het voelt...? Of wat bedoel je nu? Als je denkt het niet te voelen kan je het imo beter laten, scheelt je wat geld en is gezonder
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Greenlabs zei:
Ik kan niet echt op je vragen antwoorden, maar misschien wel een referentie geven.

Zelf snuif ik (bijna) geen coke, is weer wel 2 maandjes geleden nu, maar als ik snuif kom ik met een grammetje toch wel 2 avonden toe

Mr.Macky zei:
En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)
Klik om te vergroten...
Je gebruikt op't einde van de avond nog drugs maar weet niet of je het voelt...? Of wat bedoel je nu? Als je denkt het niet te voelen kan je het imo beter laten, scheelt je wat geld en is gezonder
Klik om te vergroten...


Ik bedoel, heeft het nog effect om een lijntje te als je het toch al voelt?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#6
als het bij mij bijna op is,
dan haal ik er liever nog 2 "grote" uit dan een paar kleintjes, dan voel ik hem beter dan bij de kleintjes.

en dat is wat jij bedoel nie?
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dit bedoel. Ik maak dan altijd liever kleine lijntjes, omdat ik er dan nog langer van kan genieten. Want het hoeft bij mij niet zozeer snel op, zolang ik er maar rustig van genieten. Maar ik vroeg me af, hebben kleine lijntjes wel zin, als je toch al wat lijnen achter mekaar hebt gesnoven?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik begin zelf met kleine lijnen, maar naar mater worden ze wel groter omdat voor mijn gevoel beter werk dan.

als het echt zo is of alleen tussen me oren zit weet ik nie
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik begin zelf met 1 grote lijn, dan gewoon kleine, en daarna bouw ik het steeds op naar wat groter, en als ik merk dat mn sealtje weer op begint te raken, dan neem ik weer gewoon kleine.

Hoe kan je het beste gebruiken?
Allemaal grote lijnen bijv?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben van mening dat je het beste eerst dronken kan zijn.
Daarna klein beginnen en dan elke volgende lijn iets groter maken.
Dit omdat je imo uit de dip moet komen van je vorige lijn (dit vereist een even grote lijn) en dan nog een beetje extra om extra waus te worden.
Zo bouw je de wausheid op en dit vind ik altijd wel chill :)
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#11
alchol samen met andere drugs kom bij mij nooit goed, begin altijd te kotsen dan.

hoe je het best kan gebruiken is voor iedereen helemaal verschillend.
de 1 vind het zo lekker en de andere Zo.
het is zelf ervaren hoe jij het lekker vind, en vind jij het op die manier lekker dan gewoon schijt hebben wat de rest van de wereld er van vind!
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind je het niet zonde dan om te gaan blowen en snuiven tegelijk? die 2 drugs zijn echt het uitertsten toch? dan word het effect van alle 2 de drugs toch minder?
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
heroesss zei:
Vind je het niet zonde dan om te gaan blowen en snuiven tegelijk? die 2 drugs zijn echt het uitertsten toch? dan word het effect van alle 2 de drugs toch minder?
Klik om te vergroten...

Ik voel me altijd wel heel chill als ik erbij blow. Zit dan vol energie, maar ik merk tog dat ik ook een beetje stoned ben, heel vaag gevoel. Maar volgens verschilt dat ook per persoon
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#14
15 lijntjes uit een halve gram sos dat is best veel. Misschien wordt je goed bediend !

Over je vragen.. Ik heb het ook wel vaker dat ik mij "down" voel als de C op is. Uit ervaringen dat ik heb gehoord hebben wel meerdere mensen dit.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
uitgaan op je gevoel
B
BxlLid
01-01-2024, 00:00
#16
alcoholist zei:
uitgaan op je gevoel
Klik om te vergroten...
volg je mij? :openmouth:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bxl zei:
alcoholist zei:
uitgaan op je gevoel
Klik om te vergroten...
volg je mij? :openmouth:
Klik om te vergroten...
nee,daarom zeg ik : uitgaan op je gevoel, hoe de fuck moet ik weten hoeveel jij krijgt,en of het goed is, daarom moetje uitgaan op je gevoel,en als ik het tegen jou had,dan zou ik het wel Quote :wink:
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet

btw: heb je al eens speed gebruikt?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
nieneinao zei:
als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet

btw: heb je al eens speed gebruikt?
Klik om te vergroten...

nou dat klopt niet helemaal, als ik gebruikt heb ( coke dan) dan duurt het ook wel ff voordat ik slaap.

wel niet van 1 of 2 lijntjes he!
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn eigen goeie ervaring met coke was echt flink flink wat door me neus halen(zeker 1 gram) daarna niks meer gepakt er was wel nog nieuwe gekomen toen voelde ik me super down en daarna gaan slapen en sliep meteen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."