Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedneus... herkent iemand dat?

Bloedneus... herkent iemand dat?

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer dat ik het deed had ik dat ook, maar in jou geval zou ik even een weekje ofzo stoppen want je neus zit onder de korstjes enz (denk ik), kan je neus wat herstellen.
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Allemaal,

ik heb ff een vraag ik gebruik nu dik anderhalf jaar en ben de laatste weken extreem veel gaan gebruiken , ik deed eerst met een gram wel een week en gebruikte dan ook weken niet, nu gebruik ik 4 x per week en als het ff kan en ik genoeg alcohol in huis heb maak ik 1 gram per avond op.. ik heb nu last van bloedneus na het gebruik, herkent iemand dat? is dat een teken dat ik te ver ga?

ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan.. ik krijg steeds vaker en dan al overdag de drang om te gaan gebruiken en dan koop ik daarvoor alcohol niet omdat ik wil drinken maar om te gaan gebruiken..

graag advies, en niet je meot stoppen, want dat lukt me niet zomaar 1,2,3 maar goed advies please...

groetjes Suzanne
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan..
Klik om te vergroten...

Ehm, leef jij in een andere wereld ofzo? Welke idioot beweert dat je niet verslaafd kan raken aan cocaïne?? Het wordt algemeen beschouwd als één van de meest verslavende drugs, en in mijn ervaring is dat ook zeker zo. Dat jijzelf het idee hebt dat je niet meer zonder kan geeft toch al aan dat je te ver bent gegaan? Als je het niet meer recreatief kan gebruiken maar het gebruikt omdat je zo'n craving hebt, is een heel duidelijk teken dat je zeker moet gaan minderen! En een bloedneus is nog zo'n teken! Succes!
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neus uitspoelen na gebruik/ voor het slapen gaan. Scheelt een hoop.. Of gewoon kappen of minderen natuurlijk :wink:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fronske zei:
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!
Klik om te vergroten...


Wtf ben je voor kneus ?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Belgo zei:
Fronske zei:
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!
Klik om te vergroten...


Wtf ben je voor kneus ?
Klik om te vergroten...
Ik denk/hoop. dat hij dat sarcastisch bedoelde
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi Suzanne,

Hier nog wat tips:

• Snuit na het snuiven de neus met zout water. Het uitgedroogde slijmvlies wordt zo vochtig en de niet-opgeloste versnijdingen worden naar de slokdarm gesnoven. Het heeft echter geen zin om dit elke dag te doen, want na een week wordt het effect van de zoutoplossing minder.
• Hak voor gebruik de coke zo fijn mogelijk. Dit voorkomt beschadiging van het neusslijmvlies. Bovendien wordt meer coke sneller opgenomen.
• Kijk uit met het buisje. Als het buisje de slijmvliezen beschadigt, kan dit bloedneuzen veroorzaken. Bovendien kan gezamelijk gebruik van een snuifbuisje hepatitis C overdragen.

Hopelijk heb je hier wat aan!!
Groet,
Thrillseeker
J
Jason_vwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad, Coke is na heroïne de meest verslavende drugs die er is. Ik denk dat er pas echt een probleem is als je coke in je dagelijks leven betrekt en zo in de dagen erna eigenlijk altijd onbewust eraan herinnerd word. Ook is een prbleem als je geestelijk afhankelijk gaat worden van coke en eigenlijk gaat denken "als ik niet gesnoven heb ga ik geen lol hebben". Als je zo al denkt begin je volgens mij. En als je na 6 maand gebruik pas last hebt van een bloedneus, heb je geen aanleg om een bloedneus te krijgen en is het misschien een hint van je lichaam om het misschien toch even rustiger aan te doen.
P.S. Het smaakt ook eens zo goed na 2 weken stoppen :wink:
quote="Rabbithole"]
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan..
Klik om te vergroten...

Ehm, leef jij in een andere wereld ofzo? Welke idioot beweert dat je niet verslaafd kan raken aan cocaïne?? Het wordt algemeen beschouwd als één van de meest verslavende drugs, en in mijn ervaring is dat ook zeker zo. Dat jijzelf het idee hebt dat je niet meer zonder kan geeft toch al aan dat je te ver bent gegaan? Als je het niet meer recreatief kan gebruiken maar het gebruikt omdat je zo'n craving hebt, is een heel duidelijk teken dat je zeker moet gaan minderen! En een bloedneus is nog zo'n teken! Succes![/quote]
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#10
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan.. ik krijg steeds vaker en dan al overdag de drang om te gaan gebruiken en dan koop ik daarvoor alcohol niet omdat ik wil drinken maar om te gaan gebruiken..
Klik om te vergroten...
ik zie (en ken) het verband coke-alcohol wel maar de uitleg lijkt nog al raar
je hebt steeds meer de drang om coke te gebruiken en dan koop je daar alcohol bij maar niet om te drinken, nee om coke te snuiven

:confused:

stop gewoon met coke en zeg niet "en zeg niet, je moet stoppen want dat lukt me niet zomaar..", wees blij dat er nog mensen zijn die je de slechte kant tonen en willen dat je stopt want als je al vrienden hebt die beweren dat coke niet verslavend kan zijn..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fronske zei:
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!
Klik om te vergroten...

Juistem! Op een gegeven moment heb je geen neus meer, maar gewoon een groot gat in je hoofd. Des te makkelijker voor grotere hoeveelheden!

....

Bloedneuzen krijg je van coke... het is ontzettend slecht voor je neus en de eerste tekenen zijn bloedneuzen. Shit happens.. Enige remedie is minder snuiven.. of ja.. bommetjes slikken.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb al van paar 100 mg soms een bloedneus.
En als ik de volgende dag me neus snuit of weer wat neem begint het soms meteen te bloeden.
Me neus is een van de zwakke schakels is me lichaam..
s
suzanne1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi allemaal dank jullie wel voor jullie reacties, ik ben wat geminderd en gaat al beter.. dus hou het idd in de gaten.. thnxs nogmaals..

suzanne
B
BauntyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Belgo zei:
Fronske zei:
Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt!
Klik om te vergroten...


Wtf ben je voor kneus ?
Klik om te vergroten...
lol idd
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
baunty, antieke topics terug halen om "idd" te zeggen is heeft weinig nut. Gelieve alleen oude koeien uit de sloot te halen als je er ook serieus iets aan toe te voegen hebt.

(Al heb ik hier toch even om kunnen lachen, dat dan weer wel...)
suzanne1 zei:
ik heb wel het idee dat ik er nu aan verslaafd begin te raken al beweren mensen dat dat neit kan..
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."