Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Werk of hobby's is jullie motivatie? Met alle respect je hebt toch ooit eens vrij en als je dan genoeg gedronken hebt is het prijs. Bij mij gaat het als volgt: Kom van m'n werk. Merk dat ik wel pintje wil gaan pakke. 1 pintje worden heel veel pintjes, mhm ik ga pisse, daar merk ik dat ik wel heel zat ben. Ok niet toegeven. Kruip trug op m'n barkruk, en dan komt het kut moment. 1 van je vrienden zegt iets over coke, BAM!!! 10 min later heb je gebeld. Ik begin mijn avond echt altijd met in m'n gedachte: IK PAK GEEN COKE. Ik zou dus zeggen drink niet... of heb ik echt zo'n zwak karakter?"
"Belgo zei: Fronske zei: Nee joh gewoon doorsnuiven, je neus moet er gewoon nog wat aan wennen. Effe doorbijten en daarna kun je vrolijk meerdere grammen per dag naar binnen jassen. En over die verslaving zou ik me geen zorgen maken, als je op een dag echt wilt stoppen lukt dat wel. Geniet ervan zolang het duurt! Klik om te vergroten... Wtf ben je voor kneus ? Klik om te vergroten... lol idd"