Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeur van Crack

Geur van Crack

21 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
h
hetisoverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een coffeeshop in Nijmegen was gesloten omdat ze crack bij hun wiet gooide, een vriend van me zei ook dat hij het raar vond ruiken. Heeft hij toch maar geluk gehad dat hij daar voor de 1e x wiet haalde
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, wat is vies. Sommigen vinden xtc en pep vies, ik vind dat het naar meer smaakt. Ik zit wel eens aan mn zakkie snats te ruiken omdat het altijd herinneringen oproept :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was een jointje aan het roken, en toen kwam er een kennis van me van boven die het rook, en begon een verhaal op te hangen dat het boven naar crack rook. Ik wist dat het onzin was maar waar ruikt craco eigenlijk naar? Ik dacht altijd ammoniak geur.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar hebben we een ander subforum voor he.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ik zou het gelukkig niet weten.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij stinkt het heel erg.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Verbrand rubber ofzo. Het ruikt niet naar wiet of ammoniak allesinds en stinken doet het ook niet :)

YAHOO answers zei:
it kinda smells like a cross between burnt plastic and a Bic pen with a touch of sweetness.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verbrand rubber stinkt niet?
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Deranged zei:
Verbrand rubber stinkt niet?
Klik om te vergroten...

Nee, crack stinkt niet. Of ja, toch niet als je het over de geur hebt. :tearsofjoy: Ik vind het het meeste weghebben van een soort verbrand rubber. Maar aangezien er bijna geen rook vrijkomt zal het niet echt gaan stinken lijkt me.
Klik om te vergroten...

Mensen die net een dopje coke gerookt hebben zien er gruwelijk uit. Dat zou eerder een waarschuwing moeten zijn voor crackgebruik dan de geur die er hangt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoet/muf.

Als je niet weet dat er een kleine hoeveelheid gerookt is in een kamer (5 min eerder) merk je het niet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Verbrand rubber stinkt niet?
Klik om te vergroten...

Nee, crack stinkt niet. Of ja, toch niet als je het over de geur hebt. :tearsofjoy: Ik vind het het meeste weghebben van een soort verbrand rubber. Maar aangezien er bijna geen rook vrijkomt zal het niet echt gaan stinken lijkt me.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
weyoun22 zei:
Mensen die net een dopje coke gerookt hebben zien er gruwelijk uit. Dat zou eerder een waarschuwing moeten zijn voor crackgebruik dan de geur die er hangt.
Klik om te vergroten...

Dat valt ook mee vind ik. Als je net een trek gehad hebt even trillen en knipperen met je ogen? :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
hetisover zei:
Een coffeeshop in Nijmegen was gesloten omdat ze crack bij hun wiet gooide, een vriend van me zei ook dat hij het raar vond ruiken. Heeft hij toch maar geluk gehad dat hij daar voor de 1e x wiet haalde
Klik om te vergroten...
Lijkt me BS... Bronnen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, dat is echt je reinste bullshit. Ik heb weleens basecoke in een joint geflikkerd omdat ik het niet wou basen en die hadden we toen opgerookt, en ik werd gewoon superstoned, maar geen hard base effect ofzo. Nu is het wel zo dat als je weinig tollerantie hebt je niet veel base nodig hebt, maar in een joint doen is niet bepaald een effectieve manier van base roken. Zowiezo moet je baserook heel lang inhouden wil je de flash voelen en als je dat met wiet doet word je echt knetterstoned. Ik ging bad toen.

Zuivere base - of tegen het zuivere aan - kost tegen de 100 euro voor een gram, een koffieshop gaat dat echt niet bij wiet flikkeren. Waarom zouden ze ook? Ja, het is verslavend, maar ik denk niet dat je wat van die verslavende effecten merkt als je het onbewust in je wiet krijgt. :confused:

Daarbij ruikt een joint met crack erin niet zo heel anders. :rolleyes: Lijkt me dus bullshit.

Maar goed, ik weet er niets van, bron zou wel leuk zijn.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
weyoun22 zei:
Mensen die net een dopje coke gerookt hebben zien er gruwelijk uit. Dat zou eerder een waarschuwing moeten zijn voor crackgebruik dan de geur die er hangt.
Klik om te vergroten...

Dat valt ook mee vind ik. Als je net een trek gehad hebt even trillen en knipperen met je ogen? :grin:
Klik om te vergroten...

Kijk maar eens in de spiegel na een paar dopjes, je schrikt je dood.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
weyoun22 zei:
Kijk maar eens in de spiegel na een paar dopjes, je schrikt je dood.
Klik om te vergroten...

Wat zijn dopjes?

Wat ik gezien heb zie je enkel dat iemand base op heeft als ie net een trek genomen heeft ofzo, of na een hele nacht. Maar dat verschilt niet echt veel van hoe iemand eruitziet als die gewoon coke gesnoven heeft.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
weyoun22 zei:
Sorry ik had het over freebasen.
Klik om te vergroten...

Ik ook. :P

weyoun22 zei:
Meestal heb je vlak daarna een knalrode zwetende kop.
Klik om te vergroten...

:confused:

Ik krijg er wel warm van, maar een knalrode zwetende kop niet.

weyoun22 zei:
ziet de huid er erg ongezond uit.
Klik om te vergroten...

Dat valt ook mee. De structuur van je huid gaat niet instant veranderen omdat je net een/je eerste (paar) trek(ken) gehad hebt. Of bedoel je na een tijd basen?

weyoun22 zei:
Maar vooral de ogen, ik kan heel goed aan de ogen van mensen aflezen of er iets met ze aan de hand is, maar ik besef dat het misschien niet voor iedereen (vooral niet gebruikers) zo makkelijk te zien is.
Klik om te vergroten...

Ogen kunnen er wel :openmouth: uit gaan zien. Maar zoals ik al zei, als je al een hele tijd aan de pep of de coke zit is dat ook. En tijdens het flashen ziet er ook een beetje vaag uit, maar dat blijft niet echt lang.

Edit: Zekers teveel gerookt he? :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
weyoun22 zei:
Kijk maar eens in de spiegel na een paar dopjes, je schrikt je dood.
Klik om te vergroten...

Wat zijn dopjes?

Wat ik gezien heb zie je enkel dat iemand base op heeft als ie net een trek genomen heeft ofzo, of na een hele nacht. Maar dat verschilt niet echt veel van hoe iemand eruitziet als die gewoon coke gesnoven heeft.
Klik om te vergroten...

Sorry ik had het over freebasen.
Meestal heb je vlak daarna een knalrode zwetende kop. Ook ziet de huid er erg ongezond uit.
Maar vooral de ogen, ik kan heel goed aan de ogen van mensen aflezen of er iets met ze aan de hand is, maar ik besef dat het misschien niet voor iedereen (vooral niet gebruikers) zo makkelijk te zien is.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
weyoun22 zei:
Meestal heb je vlak daarna een knalrode zwetende kop.
Klik om te vergroten...

:confused:

Ik krijg er wel warm van, maar een knalrode zwetende kop niet.
Klik om te vergroten...

Bij grotere trekken gebeurt dat zweten wel. Sowieso tijdens de flash kan je het wel aan iemand zien, daarna valt het nauwelijks op tenzij je echt genoeg gerookt hebt :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."