Tja, wat is vies. Sommigen vinden xtc en pep vies, ik vind dat het naar meer smaakt. Ik zit wel eens aan mn zakkie snats te ruiken omdat het altijd herinneringen oproept
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.