#1
Sublimo zei:Gewoon lekker laten liggen op de grond.
"Alles wat op de grond ligt is immers vies."![]()
niet alles hoor,
ik val ook wel eens op de grond :P
Sublimo zei:Gewoon lekker laten liggen op de grond.
"Alles wat op de grond ligt is immers vies."![]()
Druppeltje zei:Sublimo zei:Gewoon lekker laten liggen op de grond.
"Alles wat op de grond ligt is immers vies."![]()
niet alles hoor,
ik val ook wel eens op de grond :P
Flameon zei:Testen dus ..... meer niet. Zelfde geldt is het rattengif
Druppeltje zei:misschien is het wel iets heel lekkers : bijvoorbeeld "salmiak" mmmmm lekker lekkere snoepgoed.

Als je überhaupt verstand in je kop hebt, stop je niks dat je op straat gevonden hebt in je mond.Druppeltje zei:als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
spacelord zei:Laat het echt testen, ik heb ook een keer een jaar of 3 terug met een maat een zakje wit poeder gevonden waar Co op stond geschreven met alcoholstift. Onverantwoord als we waren gewoon het in een sigaret gerold en heel voorzichtig een paar trekjes genomen. Geen idee of het coke was, merkte er ook niet veel van buiten dat ik me een stuk scherper en alerter voelde en een soort glow door mijn lichaam. Kan ook placebo zijn![]()
Exceptional Insight zei:Als je überhaupt verstand in je kop hebt, stop je niks dat je op straat gevonden hebt in je mond.Druppeltje zei:als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
Druppeltje zei:waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..
heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.
Sublimo zei:Druppeltje zei:waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..
heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.
Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Sublimo zei:Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Drientje zei:Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.
Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
spacelord zei:Sublimo zei:Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik![]()
Sublimo zei:spacelord zei:Sublimo zei:Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik![]()
Gaan we weer beginnen ?![]()
Ik begrijp je standpunt, ik had dat vroeger ook. Maar de argumentatie die je gebruikt om je standpunt te onderbouwen is kortzichtig.
We praten daar van de week wel eens op het gemak over.![]()
Drientje zei:Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.
Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
Niet alleen verslaafd ook nog eens decadent.W.F.L. zei:Drientje zei:Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.
Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
41% is de moeite niet heah, you know!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."