Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs dit cocaine?

Is dit cocaine?

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Gewoon lekker laten liggen op de grond.

"Alles wat op de grond ligt is immers vies." :openmouth:
Klik om te vergroten...

niet alles hoor,
ik val ook wel eens op de grond :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Testen dus ..... meer niet. Zelfde geldt is het rattengif
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druppeltje zei:
Sublimo zei:
Gewoon lekker laten liggen op de grond.

"Alles wat op de grond ligt is immers vies." :openmouth:
Klik om te vergroten...

niet alles hoor,
ik val ook wel eens op de grond :P
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, bewijs het eens. :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Flameon zei:
Testen dus ..... meer niet. Zelfde geldt is het rattengif
Klik om te vergroten...

Ja, testen dus!... met je neus. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Druppeltje zei:
misschien is het wel iets heel lekkers : bijvoorbeeld "salmiak" mmmmm lekker lekkere snoepgoed.
Klik om te vergroten...

Nakoken met water.. Komt de smaak ten goede weetjewel :mrgreen:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat het echt testen, ik heb ook een keer een jaar of 3 terug met een maat een zakje wit poeder gevonden waar Co op stond geschreven met alcoholstift. Onverantwoord als we waren gewoon het in een sigaret gerold en heel voorzichtig een paar trekjes genomen. Geen idee of het coke was, merkte er ook niet veel van buiten dat ik me een stuk scherper en alerter voelde en een soort glow door mijn lichaam. Kan ook placebo zijn :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom zo moeilijk doen?

even ruiken of je de reuk kan plaatsen..
of
vingertje erin beetje op je tong.. als het te vies en bitter is, spuug je het toch uit.

als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Druppeltje zei:
als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
Klik om te vergroten...
Als je überhaupt verstand in je kop hebt, stop je niks dat je op straat gevonden hebt in je mond.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacelord zei:
Laat het echt testen, ik heb ook een keer een jaar of 3 terug met een maat een zakje wit poeder gevonden waar Co op stond geschreven met alcoholstift. Onverantwoord als we waren gewoon het in een sigaret gerold en heel voorzichtig een paar trekjes genomen. Geen idee of het coke was, merkte er ook niet veel van buiten dat ik me een stuk scherper en alerter voelde en een soort glow door mijn lichaam. Kan ook placebo zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Je moet basecoke hebben om te roken. Het gaat dus geen coke zijn geweest. :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Druppeltje zei:
als je enig iets van verschillende drugs af weet, dan kan je snel genoeg weten of het troep is, lijkt me
Klik om te vergroten...
Als je überhaupt verstand in je kop hebt, stop je niks dat je op straat gevonden hebt in je mond.
Klik om te vergroten...

Eindelijk iemand die dat eens zegt. :sunglasses:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..

heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druppeltje zei:
waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..

heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.
Klik om te vergroten...

Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Druppeltje zei:
waarom niet,
als ik een gevuld sealzakje(of hoe noem je zo'n zakje) op de grond zie liggen dan pak ik het wel op-> tja ben wel nieuwsgierig ingesteld..

heb tweemaal eens coke gevonden op deze manier.
Klik om te vergroten...

Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel hiermee niet, dat ik meteen me hele neus erin zal steken he!!

veiligheid gaat voor alles!
en ik weet ook altijd wat ik neem.
zoals sommige die slikken pillen (benzo's) en weten niet eens wat ze slikken, als ik erna vraag wat t voor één is, krijg ik als antwoord : slaappil...
ja duhhh zeg ik dan,
ik ben zoiemand die met dat kleine pilletje + de strip waarie uitkomt , bij een lamp gaat staan om te kijken wat t is, is het onbekend dan google ik ernaar !!! pas dan slik ik het.

dus zelf ben ik ook iemand die weet wat die slikt, rookt, en shit.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Klik om te vergroten...

Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.

Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.

Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
Klik om te vergroten...

Moetje eens indenken aan die gast die het kwijt was toen.. haha .. gaat zitten, wil lijntje leggen ofzo is z;n zakje shit weg.. :angry:
das balen nieuwe halen!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacelord zei:
Sublimo zei:
Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Klik om te vergroten...

Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik :wink:
Klik om te vergroten...

Gaan we weer beginnen ? :)

Ik begrijp je standpunt, ik had dat vroeger ook. Maar de argumentatie die je gebruikt om je standpunt te onderbouwen is kortzichtig.

We praten daar van de week wel eens op het gemak over. :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
spacelord zei:
Sublimo zei:
Dat zou ik dus nooit doen. Het boeit me echt niet wat er in het zakje zit, al blijkt het uiteindelijk zuivere coke te zijn. Ik geef om mijn lichaam en gezondheid, ik zorg dus dat ik weet wat ik in mijn lichaam steek.
Klik om te vergroten...

Drugs gebruiken gaat natuurlijk nooit ten goede komen aan je lichaam maar ik begrijp je punt. Daarom dus dat ik bijna alleen tripmiddelen gebruik :wink:
Klik om te vergroten...

Gaan we weer beginnen ? :)

Ik begrijp je standpunt, ik had dat vroeger ook. Maar de argumentatie die je gebruikt om je standpunt te onderbouwen is kortzichtig.

We praten daar van de week wel eens op het gemak over. :wink:
Klik om te vergroten...

Nee ben echt niet van plan een discussie aan te gaan :grin: Heeft ook echt geen zin aangezien ik ook niet open sta voor drugs buiten mijn domein :wink: ketamine vond ik al een hele stap om te zetten. En ja mijn argumentatie was zwak, maar ik kan evengoed een paper schrijven van 2 pagina's waar ik genoeg argumentatie aanhaal. Hier ga ik alleen een paper van 4 blz terug van krijgen van de andere kant, dit is gwn a never ending story :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.

Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
Klik om te vergroten...

41% is de moeite niet heah, you know! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Ik heb pas 5 gram coke in de trein gevonden. Half onder een stoel gevallen.

Laten testen, was 41% coke, en toen weggeven. (Sorry WaFeL.)
Klik om te vergroten...

41% is de moeite niet heah, you know! :grin:
Klik om te vergroten...
Niet alleen verslaafd ook nog eens decadent.

Toe maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."