Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswie gelooft Yuri van Gelder zijn verhaal??

wie gelooft Yuri van Gelder zijn verhaal??

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik twijfel ook aan hem.Ook omdat hij geen haartestje wilde doen.Want hij had eerder al gezegd: Ik heb niet gebruikt mijn urine was schoon.Dus daarom hoef ik geen haartest te doen.Ik zelf vond hem eerder in die doccu over hem dat hij niet vond dat hij verslaafd was.Dat zei hij meerder malen in die doccu.Maar goed hij doet maar,..
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 'Lord of the Rings' maakte bekend niet gebruikt te hebben, hij had dit enkel gezegt omdat hij te gespannen was en direct weg wilde.

WAT EEN GELUL !!!!!

sorry hoor, maar had hij nu echt geen betere smoes kunnen gebruiken?
al moet ik toegeven dat ik zelf ook niet snel een andere smoes zou kunnen bedenken in zijn geval, en met dit komt hij er mooi mee weg en is alles weer koek en ei.

Ik denk dat hij gewoon wel gebruikt had en t op dat moment niet meer trok, en dus gewoon de hele zaak heeft opgebiecht, aan alle team leden en de bond.
Toen hij de volgende ochtend moest plassen en die later schoon bleek te zijn heeft hij natuurlijk gedacht dat hij hiermee gewoon weg kon komen, hij moest enkel nog even een verklaring hebben voor waarom hij zei wel gebruikt te hebben. en die verklaring heeft hij gevonden.

begrijp me goed, ik gun Yuri van Gelder zijn sport en wedstrijden en hopenlijk heeft dit hem zoveel ellende opgelevert dat hij t witte poeder nu kan laten staan. Maar,.... wat een gelul. en dan die media die er nog serieus op ingaat en t gelooft, en maar blijft zeggen dat omdat die test schoon was daarmee is aangetoond dat hij ook echt niet heeft gebruikt.
laten ze eerst hun huiswerk doen, zo'n plas testje geeft enkel aan dat je de laatste 4 dagen niet gebruikt hebt, en t zou me niets verbazen dat wanneer je zeg maar de laatste maand 1 a 2 keer hebt gebruikt, t al na 2 dagen ofzo uit je plas is.

hij heeft gewoon ontzettende mazzel gehad dat die plas schoon was, en nogmaals, ik gun m zijn carriere. maar laat ie alsjeblieft ophouden met verontwaardigt te zijn over dat de bond dat nieuws toen naar buiten heeft gebracht, wat moesten ze dan doen....???
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh, dat wist ik niet, dat hij een haartest had geweigert.
want dat dacht ik gisteren nml ook, neem m gewoon een haartest af, dan weten we zeker hoe of wat. vreem dat die bond dat niet van m eist, maarja, dat zal wel met zijn wettelijke privecy te maken hebben ofzo. heb m wel eerder eens in een ander intervieuw horen zeggen dat hij zeker geen junk was, omdat hij niet dagelijsk gebruikte toen. ach ja, ontkenning is iets wat iedere junk vooral in het begin als eigenschap heeft.
vrees dat omdat hij nu er zo mee weg komt wel weer binnenkort op zijn gezicht gaat en ik vrees dat hij dan niet zoveel geluk heeft.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet het niet hoor, wat ik ervan moet denken.. Vind het echt een heeeel raar verhaal.. Aan de andere kant denk ik dat stel hij had wel gebruikt, hij dat toch niet zou zeggen en juist een smoes zou bedenken om weg te gaan..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga toch coke snuiven joh, laat die jongen lekker met rust.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Yuri van Gelder is een baas! :sunglasses:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Typisch gedrag van iemand die een probleem heeft en het nog steeds niet helemaal onder ogen wil zien. Z'n nieuwe verhaal over hoe het werkelijk zat heeft hij volgens mij verzonnen na een paar grammen door z'n neus gejaagd te hebben. Hoe verzin je 't? En dan zelf denken dat je een waterdicht verhaal hebt en iedereen je wel moet geloven. :confused: :tearsofjoy:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
En uiteindelijk: Speculeren speculeren speculeren, niemand weet het zeker. Dus: BEK HOUDEN.

Laat die vent met rust, hij heeft t al zwaar genoeg met in die ringen hangen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje zei:
Ik heb er geen oordeel over, we zijn allemaal junks.
Klik om te vergroten...

en harde ook :sunglasses:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biertje zei:
En uiteindelijk: Speculeren speculeren speculeren, niemand weet het zeker. Dus: BEK HOUDEN.

Laat die vent met rust, hij heeft t al zwaar genoeg met in die ringen hangen.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, als die test heeft aangegeven dat hij niet gebruikt heeft lijkt me mij een duidelijke zaak.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, ik geloof hem op zijn woord
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb er geen oordeel over, we zijn allemaal junks.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hijzelf en z'n eventuele "dealer" of connectie weten het alleen zeker.
Voor ons blijft het gissen, al ligt het er wel dik bovenop.

Misschien is hij per ongeluk verslaafd geraakt en had ie geen magnesium aan z'n handen maar coke, en toen kreeg ie een kriebel in z'n neus etc.

Voor sprookjes gaan we wel naar de Efteling.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap het probleem juist niet, als die jongen wil snuiven laat hem dan lekker doen.
Maar omdat het een bn'er is zou hij dit "niet mogen". Vind dit best flauw, kranten staan er vol mee
hart van nederland heeft een keer "zinnig" nieuws en die jongen gaat er aan onderdoor. Carriere naar de kut en dan allemaal omdat hij een bn'er aan de drugs is.
Ik zou beatrix ook wel aan de sos willen zien, of een filmpje van willem alexander die zijn lijn tussen die tieten van maxima uitsnuift terwijl ze Ariane borstvoeding gaf.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
S0s_90 zei:
Ik snap het probleem juist niet, als die jongen wil snuiven laat hem dan lekker doen.
Maar omdat het een bn'er is zou hij dit "niet mogen". Vind dit best flauw, kranten staan er vol mee
hart van nederland heeft een keer "zinnig" nieuws en die jongen gaat er aan onderdoor. Carriere naar de kut en dan allemaal omdat hij een bn'er aan de drugs is.
Ik zou beatrix ook wel aan de sos willen zien, of een filmpje van willem alexander die zijn lijn tussen die tieten van maxima uitsnuift terwijl ze Ariane borstvoeding gaf.
Klik om te vergroten...

Het is illegaal en het word als doping gezien.
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, toch?
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#16
geloof het niet raar verhaal idd, waarom gen haarstest, en kon die geen betere smoes verzinnen als die zo gespannen was.
wens hem het beste maar ik geloof het nietm de tunbond heeft aleen goud in hun ogen die willen hem natuurlijk weer terug podium geilheid.

Hoe dan ook het is een fenomeen die van Gelder aan de ringen, maar ik geloof hem gewoon niet.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar buiten dat om, vind ik de media aandacht die het krijgt wel heel erg overdreven.
Waarom zou een bekend iemand geen cocaine mogen gebruiken? En dan doel ik overigens
niet alleen op cocaine maar op alle drugs. Ok, hij was dan wel een addict en dat vind ik
ook niet kunnen maar het is hier zo dat als je bekend bent je ineens een onberispelijk leven moet leiden. Mensen maken "fouten" en moeten dan ook vrij zijn in kun keuze's buiten hun
"voorbeeldfunctie" om. Als ik een avond coke gebruikt heb en ik kijk in de krant staat er niks
over ( jah duhh ) maar een bekend iemand word meteen in een hokje gestopt en helemaal de grond in geboord. Wat leven we toch in een rare wereld, je vrijheid is afhankelijk van je status. :wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zoals Oom Klaas boven jouw commentaar al schreef wordt zijn coke gebruik hier niet gezien als drugs gebruik maar als doping, en doping is gewoon verboden in topsport. t heeft dus niets te maken met dat hij een BNér zou zijn, of dat hij drugs gebruikt, hij gebruikt doping en dat mag niet. in de topsport gelden nu eenmaal regels.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frog83 zei:
geloof het niet raar verhaal idd, waarom gen haarstest, en kon die geen betere smoes verzinnen als die zo gespannen was.
wens hem het beste maar ik geloof het nietm de tunbond heeft aleen goud in hun ogen die willen hem natuurlijk weer terug podium geilheid.

Hoe dan ook het is een fenomeen die van Gelder aan de ringen, maar ik geloof hem gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Omdat dat echt belachelijk duur is, en zo'n urinetest (wat overigens ook naar een lab gaat) is ook al behoorlijk duur.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Frog83 zei:
geloof het niet raar verhaal idd, waarom gen haarstest, en kon die geen betere smoes verzinnen als die zo gespannen was.
wens hem het beste maar ik geloof het nietm de tunbond heeft aleen goud in hun ogen die willen hem natuurlijk weer terug podium geilheid.

Hoe dan ook het is een fenomeen die van Gelder aan de ringen, maar ik geloof hem gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Omdat dat echt belachelijk duur is, en zo'n urinetest (wat overigens ook naar een lab gaat) is ook al behoorlijk duur.
Klik om te vergroten...

Moet hij dat zelf betalen dan? Of betaald de turnbond dit, of IOCNSF? voor doping controles hebben ze tog wel een budget beschikbaar?
Hoe duur is zoiets, ik denk ookal moet Yuri dat zelf betalen hij is vast niet arm, kan ik me niet voorstellen.
Neem aan dat hij met reclame deals tog een en ander heeft kunnen snabbelen?
Ik vind coke niet echt dope, maar het staat wel op de lijst van middelen die niet gebruikt mogen worden door sporters op dat nivo.

Raar verhaal hoor, door zo een haarstest kon Yuri defenitief zijn gelijk bewijzen, ik denk dan, van nouw waarom niet.
Nu krijg je allemaal rare verhalen, en scheve blikken.
De turnbond had zo een test moeten betalen IMO om definitef uitsluistel te geven, hem dwingen dit te doen, mocht hij gelijk hebben, dan terug nemen.
Nu is het beetje vaag of die gelogen heeft of niet,hij heeft al eerder een mooie 2de kans gehad van de bond etc,en nu krijgt die weer vertouwen maar ik snap het niet, waar dat dan op gebaseerd is zijn verhaal en 1 urine test, ik zou als bond tog alle testen mogelijk aanwenden voor ik weer in zee zou gaan met meneer van Gelder. Maar goed zo heeft iedereen wel een mening.Zou voor Yuri van Gelder zelf ook niet tof zijn, ik weet wel wat het is om zucht te hebben om iets te gebruiken, aan de andere kant hij heeft al eerder 100% volste vertouwen gehad, dus snap ik het gewoon niet waarom de bons niet alles er aan gedaan heeft wat mogelijk is kwa testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."