#1
beste mensen,
ik gebruik al zo een 2 jaar snuif cocaine en ik heb gehoord dat je van crack cocaine veel meer voelt ik wou het uitbroberen maar ik kwam er achter dat je het moet uitkoken kan iemand me vertellen hoe je het precies moet uitkoken??? alvast bedankt
ik gebruik al zo een 2 jaar snuif cocaine en ik heb gehoord dat je van crack cocaine veel meer voelt ik wou het uitbroberen maar ik kwam er achter dat je het moet uitkoken kan iemand me vertellen hoe je het precies moet uitkoken??? alvast bedankt


dus dan zal dit er ook wel bijhoren he ?