Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste mensen, ik gebruik al zo een 2 jaar snuif cocaine en ik heb gehoord dat je van crack cocaine veel meer voelt ik wou het uitbroberen maar ik kwam er achter dat je het moet uitkoken kan iemand me vertellen hoe je het precies moet uitkoken??? alvast bedankt"
"stel je kookt je rauwe kook uit is het dan aleen voor roken of kan je het ook nog snuiven?"
"[/quote] ja[/quote] maar dat betekent dat de dealer helemaal geen winst maakt op een gebruiker als hij crack verkoopt of heb ik het mis?"
"pinnes zei: Nee crack is keihard en er zit ammoniak in; lijkt me niet lekker. Klik om te vergroten... dus crack kun je ook wel pure coke noemen"
"bedankt almeaal voor julie informatie ik hoop dat het gaat lukken"
"kun je rauwe coke ook basen of moet hij zijn uitgekookt??"
"25tolife zei: *verplaatst naar cocaine* Kan wel maar is erg vies, en zonde naar mijn mening. En voelde het niet genoeg/niet voor al dat geld. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.Kan wel maar erg vies, en zonde is mijn mening. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen. Klik om te vergroten... maar als je bori bij je dealer koopt is het ook gemixt dat komt dan toch ook vies aan of kook je het toch nog een keer uit?"