Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er mensen die ervaring hebben met deze pers. Bij de beschrijving staat dat hij ook voor poeders gebruikt kan worden.(http://azarius.nl/headshop/extraction_s ... aker_pers/) Is dit een oplossing om flakes te maken? Alvast bedankt"
"Hallo ik heb dit zojuist ook gedaan. er vormt zich dan een bel in de ammoniak wat dan de coke is. Moet ik het daarna dan af laten koelen in de koelkast of iets dergelijks en dan de bel eruit proberen te halen, wat bij mij de eerste keer dus slijmerig bleef waardoor het nog aan de lepel bleef zitten of aan de mes waarmee ik het eruit wou halen. Of moet ik het nu juist tijdens het koken van de ammoniak eruit halen, want als ik het dan ergens opleg blijft het maar overal aan plakken."