Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat merkte je toen je teveel coca binnenhad ?

Wat merkte je toen je teveel coca binnenhad ?

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik merkte vooral dat me portemonnee heel leeg was.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
Oom Klaas zei:
inderdaag?
Klik om te vergroten...

klaas klaas klaas,kommopp wat zou ik nou bedoelen met inderdaag :flushed:
een klein spelfoutje,kijk naar de letter G op je toetsenboard,en dan 2 kleine stapjes naar links.
Plaats dat lettertje op de plek waar de G staat...:$


TAADAAAA :grin:
Klik om te vergroten...
j
jakkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Holden zei:
- Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is
- Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen
- Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen
- Angstige gevoelens en paranoia


Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn.
Klik om te vergroten...

Behalve die angstige gevoelens en paranoia. Daar heb ik geen last van. Maar Voel me voor de rest gewoon heel goed.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geraak pas na 'n uur of twee in slaap, maar dan is het wél vast en merk ik van m'n gebruik totaal niets meer in de ochtend.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik teveel binnen had voor mijn gevoel:

Duizelig, koppijn, hartkloppingen, zweten, beetje angstig dat dit 't was en toch nog....

ZIN IN MEER MEER MEER! Dus in iets minder hard tempo die laatste gram nog opgemaakt met liters bier erbij, en daarna de dealer bellen voor meer. Als ik er aan zit interesseert me het eigenlijk geen fuck, totdat de crash komt, dan heb je toch een spijt en hoop je dat alles goed gaat hehe. Geen pijl op te trekken.
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Steken in de borst, hartkloppingen, kortademig, angstig.
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verders trouwens eens met de post van Holden!
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vlgns mij kan je alleen teveel nemen van coke, als je t shot...(nog nooit gedaan zelf)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee met snuiven kan je ook helemaal gek worden. Ik hield niet van coke snuiven aangezien ik er geïrriteerd van raakte vergeleken met amfetamine. Maar je hart gaat helemaal gek en ja je voelt je nogal onverslaanbaar. Maar bij snuiven heb ik nooit gevoel van ja ik wil nog meer. Bij roken van coke was dat toch wel anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."