Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat merkte je toen je teveel coca binnenhad ?

Wat merkte je toen je teveel coca binnenhad ?

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#1
gamerboy007 zei:
hoe kan je ooit teveel coke binnen krijgen?

Of snap ik het niet helemaal ?

:hearteyes: :P
Klik om te vergroten...

Van alles kan je teveel binnen krijgen, zelfs van coke :wink:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Holden zei:
- Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is
- Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen
- Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen
- Angstige gevoelens en paranoia


Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn.
Klik om te vergroten...

idd mooi gezegd ..
daarnet in café ik kwam binnen en die hoofdjes bleven op mij gericht ? Paranoia of niet
ik wou weg :)
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb t nog nooit zo erg gehad zoals jij het nu hier beschrijft, maar ik heb een keer gehad dat ik heel paranoïde werd, een beetje psychotisch zelfs. Ook heb ik een keer gehad dat ik pijn aan m;n hart kreeg, erge hartkloppingen. Maar dat krijg ik ook van teveel red bull.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#4
vitafitfit zei:
Ik heb t nog nooit zo erg gehad zoals jij het nu hier beschrijft, maar ik heb een keer gehad dat ik heel paranoïde werd, een beetje psychotisch zelfs. Ook heb ik een keer gehad dat ik pijn aan m;n hart kreeg, erge hartkloppingen. Maar dat krijg ik ook van teveel red bull.
Klik om te vergroten...

Als je "zelfs een beetje psychotisch" werd lijkt het me wel even erg als ik beschreef, niet? :)
En die "erge hartkloppingen" vergelijken met teveel RedBull; ik snap je punt maar die hartkloppingen op RedBull lijken me dan nog "gezonder" dan die op coke.

Achja teveel is teveel; da's bij alles zo..het probleem bij coke is dat mensen steeds meer willen (lees: dit is eigen aan de drug én is ook vaak te wijten aan de tolerantie die een gebruiker opbouwt).
Er zijn misschien mensen met andere ervaringen/een andere mening, maar ik denk dat de doorsnee cokegebruiker eerst zijn boekje te buiten gaat en ontkent, daarna probeert te matigen en inziet dat het verdomd moeilijk is om te minderen/stoppen, vervolgens een periode van vallen en opstaan kent en daarna de drug pas "leert" te gebruiken. Een minderheid stopt volledig, een groot deel blijft gebruiken maar doet dat sporadisch (en voelt zich goed bij dat gebruik), de rest blijft (teveel) gebruiken..
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Holden zei:
vitafitfit zei:
Ik heb t nog nooit zo erg gehad zoals jij het nu hier beschrijft, maar ik heb een keer gehad dat ik heel paranoïde werd, een beetje psychotisch zelfs. Ook heb ik een keer gehad dat ik pijn aan m;n hart kreeg, erge hartkloppingen. Maar dat krijg ik ook van teveel red bull.
Klik om te vergroten...

Als je "zelfs een beetje psychotisch" werd lijkt het me wel even erg als ik beschreef, niet? :)
En die "erge hartkloppingen" vergelijken met teveel RedBull; ik snap je punt maar die hartkloppingen op RedBull lijken me dan nog "gezonder" dan die op coke.

Achja teveel is teveel; da's bij alles zo..het probleem bij coke is dat mensen steeds meer willen (lees: dit is eigen aan de drug én is ook vaak te wijten aan de tolerantie die een gebruiker opbouwt).
Er zijn misschien mensen met andere ervaringen/een andere mening, maar ik denk dat de doorsnee cokegebruiker eerst zijn boekje te buiten gaat en ontkent, daarna probeert te matigen en inziet dat het verdomd moeilijk is om te minderen/stoppen, vervolgens een periode van vallen en opstaan kent en daarna de drug pas "leert" te gebruiken. Een minderheid stopt volledig, een groot deel blijft gebruiken maar doet dat sporadisch (en voelt zich goed bij dat gebruik), de rest blijft (teveel) gebruiken..
Klik om te vergroten...

Ik heb bij redbull ergere hartkloppingen gehad dan bij coke, maar toen had ik in de ochtend 6 blikjes op. Dusja, toen vroeg ik er gewoon om. :flushed:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe kan je ooit teveel coke binnen krijgen?

Of snap ik het niet helemaal ?

:hearteyes: :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ik ook wel eens gehad na teveel, panic attack
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nooit teveel binnen gehad, veel te dure onzin om daar een overdosis van te krijgen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Heb nooit teveel binnen gehad, veel te dure onzin om daar een overdosis van te krijgen.
Klik om te vergroten...
hahaha helemaal waar! maar ik nam te snel achter elkaar,dan ga je ook aardig flippe.
maarja,fouten zijn er om van te leren.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Heb nooit teveel binnen gehad, veel te dure onzin om daar een overdosis van te krijgen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, doe het dan aan de pep ofzo. Dat mag wel. Wie kan er nu 'n overdosis coke betalen?

Olle
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
MrsMontana zei:
Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Klik om te vergroten...

Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi....

I (l) SOS !
M
MrsMontanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
atbboy zei:
MrsMontana zei:
Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Klik om te vergroten...

Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi....

I (l) SOS !
Klik om te vergroten...
Beetje rare pep dan :tearsofjoy:
Tja ik doe de laatste tijd alleen pep omdat k me met sos gewoon niet in de hand kan houden dan gaat het naar de 600 per week aan snuifcoke of het wordt weer basen en het heeft me zat moeite gekost om er af te komen :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
MrsMontana zei:
atbboy zei:
MrsMontana zei:
Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Klik om te vergroten...

Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi....

I (l) SOS !
Klik om te vergroten...
Beetje rare pep dan :tearsofjoy:
Tja ik doe de laatste tijd alleen pep omdat k me met sos gewoon niet in de hand kan houden dan gaat het naar de 600 per week aan snuifcoke of het wordt weer basen en het heeft me zat moeite gekost om er af te komen :)
Klik om te vergroten...

pep is inderdaag kanker zooi
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
alcoholist zei:
pep is inderdaag kanker zooi
Klik om te vergroten...

i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#16
atbboy zei:
alcoholist zei:
pep is inderdaag kanker zooi
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

+ I
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merkte vooral dat me portemonnee heel leeg was.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcoholist zei:
Oom Klaas zei:
inderdaag?
Klik om te vergroten...

klaas klaas klaas,kommopp wat zou ik nou bedoelen met inderdaag :flushed:
een klein spelfoutje,kijk naar de letter G op je toetsenboard,en dan 2 kleine stapjes naar links.
Plaats dat lettertje op de plek waar de G staat...:$


TAADAAAA :grin:
Klik om te vergroten...
j
jakkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Holden zei:
- Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is
- Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen
- Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen
- Angstige gevoelens en paranoia


Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn.
Klik om te vergroten...

Behalve die angstige gevoelens en paranoia. Daar heb ik geen last van. Maar Voel me voor de rest gewoon heel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."