#1
gamerboy007 zei:hoe kan je ooit teveel coke binnen krijgen?
Of snap ik het niet helemaal ?
:P
Van alles kan je teveel binnen krijgen, zelfs van coke
gamerboy007 zei:hoe kan je ooit teveel coke binnen krijgen?
Of snap ik het niet helemaal ?
:P
Holden zei:- Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is
- Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen
- Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen
- Angstige gevoelens en paranoia
Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn.
vitafitfit zei:Ik heb t nog nooit zo erg gehad zoals jij het nu hier beschrijft, maar ik heb een keer gehad dat ik heel paranoïde werd, een beetje psychotisch zelfs. Ook heb ik een keer gehad dat ik pijn aan m;n hart kreeg, erge hartkloppingen. Maar dat krijg ik ook van teveel red bull.
Holden zei:vitafitfit zei:Ik heb t nog nooit zo erg gehad zoals jij het nu hier beschrijft, maar ik heb een keer gehad dat ik heel paranoïde werd, een beetje psychotisch zelfs. Ook heb ik een keer gehad dat ik pijn aan m;n hart kreeg, erge hartkloppingen. Maar dat krijg ik ook van teveel red bull.
Als je "zelfs een beetje psychotisch" werd lijkt het me wel even erg als ik beschreef, niet?![]()
En die "erge hartkloppingen" vergelijken met teveel RedBull; ik snap je punt maar die hartkloppingen op RedBull lijken me dan nog "gezonder" dan die op coke.
Achja teveel is teveel; da's bij alles zo..het probleem bij coke is dat mensen steeds meer willen (lees: dit is eigen aan de drug én is ook vaak te wijten aan de tolerantie die een gebruiker opbouwt).
Er zijn misschien mensen met andere ervaringen/een andere mening, maar ik denk dat de doorsnee cokegebruiker eerst zijn boekje te buiten gaat en ontkent, daarna probeert te matigen en inziet dat het verdomd moeilijk is om te minderen/stoppen, vervolgens een periode van vallen en opstaan kent en daarna de drug pas "leert" te gebruiken. Een minderheid stopt volledig, een groot deel blijft gebruiken maar doet dat sporadisch (en voelt zich goed bij dat gebruik), de rest blijft (teveel) gebruiken..
hahaha helemaal waar! maar ik nam te snel achter elkaar,dan ga je ook aardig flippe.Oom Klaas zei:Heb nooit teveel binnen gehad, veel te dure onzin om daar een overdosis van te krijgen.
Inderdaad, doe het dan aan de pep ofzo. Dat mag wel. Wie kan er nu 'n overdosis coke betalen?Oom Klaas zei:Heb nooit teveel binnen gehad, veel te dure onzin om daar een overdosis van te krijgen.
MrsMontana zei:Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Beetje rare pep danatbboy zei:MrsMontana zei:Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi....
I (l) SOS !
MrsMontana zei:Beetje rare pep danatbboy zei:MrsMontana zei:Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm...
Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi....
I (l) SOS !![]()
Tja ik doe de laatste tijd alleen pep omdat k me met sos gewoon niet in de hand kan houden dan gaat het naar de 600 per week aan snuifcoke of het wordt weer basen en het heeft me zat moeite gekost om er af te komen![]()
atbboy zei:
alcoholist zei:Oom Klaas zei:inderdaag?
klaas klaas klaas,kommopp wat zou ik nou bedoelen met inderdaag![]()
een klein spelfoutje,kijk naar de letter G op je toetsenboard,en dan 2 kleine stapjes naar links.
Plaats dat lettertje op de plek waar de G staat...:$
TAADAAAA![]()
Holden zei:- Cravings krijgen wanneer je laatste lijntje nog maar 10 minuten binnen is
- Veel te hoge hartslag en tijdens het praten naar adem moeten happen
- Merken dat je niet "goed" overkomt terwijl je aant praten bent en proberen bij te sturen
- Angstige gevoelens en paranoia
Been there, done that! Een ezel stoot zich..meermaals aan dezelfde lijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."