Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte coke?

Slechte coke?

22 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
RoossLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vandaag voor het eerst coke gebruikt. Heb het niet laten testen maar vroeg mij af
hoe je kan weten qua gevoel of coke versneden is en met wat. Ik voelde me wat trillerig en onrustig maar ik had verder geen gevoel. Verder was mijn hele keel zowat verdoofd.. Mij werd verteld dat deze coke 80% puur was :(
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zou je alleen kunnen voelen als het versneden is met iets waar je ook iets van voelt.

Dan moet je dat gevoel van het spul waarmee het versneden is ook nog kunnen herkennen als iets anders dan het gevoel van coke.

Aangezien je niet weet of het met iets versneden is waar je wat van voelt en dat ook niet kunt vergelijken met het gevoel van coke, kun je er nu niets van zeggen.

Zelfs voor een ervaren gebruiker is het heel lastig om dat soort dingen te herkennen.
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar heeft joopiejo helemaal gelijk in,

En laten we zwijgen over de kwaliteit van de coke van tegenwoordig. Op de straat is het rotzooi, ga daar maar van uit. Versneden troep, en ik lach me rot tegenwoordig noemen ze het snuifcoke, of base-coke. Neem van mij aan, koop nooit iets op de straat. Trillerig zeg je, dan zal er wel flink wat speed onder gezeten hebben, en 80 % is zeldzaam.

En anders kook het uit, dan weet je of het kwaliteit is, maar dat betwijfel ik, waarschijnlijk hou je minder als een kwart over.

Mijn advies koop nooit geen coke op de straat, zorg voor goede contacten, als je dan zo nodig goede coke wilt hebben, want die is er nog wel. Alleen je moet de weg weten.

Succes ermee Erick
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als er veel actieve versnijdingsmiddelen inzitten wil het nog wel eens speedy voelen (combi met alcohol doet dit overigens ook bij mij). Van de eerste snuif kun je een beetje zenuwachtig / zweterig / onrustig worden. Je zou je langere tijd daarna helder en (als de rush voorbij is) aangenaam moeten voelen als je rustig aan doorsnuift, van bijv. caffeine of levamisol word je sneller gaar. Cocaine werkt plaatselijk verdovend, en dat kan aardig opbouwen als je een sessie houdt, na een lijn of 5-6 zou je hele mond + neus verdoofd aan moeten voelen, en de drip in je keel op de plek waar je neus uitmondt ook.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van de +/- 15 keer dat ik coke heb laten testen is er nog nooit lidocaine als inhoud teruggemeld. Lijkt me dat dit in NL niet echt gemeengoed is.
R
RoossLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet eigenlijk wel zeker dat er geen speed in zat. Heb ik wel vaker gehad maar dat was het absoluut niet. Alles was verdoofd (keel, mond, neus) en mijn hoofd voelde dof maar totaal geen rush oid. Ik ga wel op zoek naar een betrouwbaarder contact. Want deze zooi kan ik net zo goed weggooien.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amateurtje zei:
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..
Klik om te vergroten...

Het kan, ik heb het zelf meegemaakt. Maar ja, ze verkopen zelfs geplette aspirine...
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#9
coke wordt vaak versneden met lidocaïne, dat is een verdovingsmiddel.
Werking
Lidocaïne verdooft de pijn gedurende korte tijd. De werking houdt ongeveer een kwartier tot een half uur aan na aanbrengen of doorslikken van de vloeistof .bron http://www.apotheek.nl/Medische_inf.../lidocaïne_in_de_mond.aspx?mId=10698&rId=1062
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeerenleer zei:
Amateurtje zei:
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..
Klik om te vergroten...

Het kan, ik heb het zelf meegemaakt. Maar ja, ze verkopen zelfs geplette aspirine...
Klik om te vergroten...

Tuurlijk kan het, maar als je iedereen op het woord moet geloven..dan is er geen slechte..snapde :P
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amateurtje zei:
Probeerenleer zei:
Amateurtje zei:
Je kan het zeker weten als je het gaat testen, maar ik kan je haast met zekerheid zeggen dat het zever is over die 80%. NUja het kan wel maar toch betwijfel ik het..
Klik om te vergroten...

Het kan, ik heb het zelf meegemaakt. Maar ja, ze verkopen zelfs geplette aspirine...
Klik om te vergroten...

Tuurlijk kan het, maar als je iedereen op het woord moet geloven..dan is er geen slechte..snapde :P
Klik om te vergroten...

Klopt. :tearsofjoy:
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Versnijdingen die bij cocaïne aangetroffen worden zijn:
- Medicijnen zoals levamisol, fenacetine en hydroxine
- Stimulerende middelen zoals cafeïne
- Lokaal verdovende middelen als lidocaïne.
Cocaïne of coke kan door gebruikers worden getest. In 2010 werden 1026 poeders getest (1) Het blijkt dat vrijwel alle monsters (95%) cocaïne bevatten. Maar de geteste cocaïne monsters bleken slechts voor 52% uit cocaïne te bestaan. De rest zijn andere stoffen. In 2010 bevatten 64% van de monsters levamisol, 25% fenacetine, 13% hydroxine en 5% diltiazem. Verder bevatten 17% van de monsters cafeïne en 12% lidocaïnne.
Cocaïne is dus ernstig vervuild.
Opvallend is dat vaak met medicijnen versneden wordt. Veel van deze medicijnen mogen alleen op doktersvoorschrift voorgeschreven worden.
- Levamisol werd ooit gebruikt in de behandeling tegen kanker. Sinds 2004 wordt het niet meer gebruikt. In de diergeneeskunde wordt het nog wel gebruikt als anti wormenmiddel. Bij zware gebruikers kan Levamisol de afweer ernstig verzwakken (2)
- Fenacetine is een pijnstiller en kan nierschade veroorzaken
- Hydroxyzine wordt voorgeschreven als kalmeringsmiddel en bij jeuk.
- Lidocaïne is een lokaal verdovingsmiddel.
- Ditiazem wordt voorgeschreven tegen angina pectoris en hoge bloeddruk.
Hieronder een tabel met trends in het gebruik van versnijdingsmiddelen. De jaren 2005 en 2010 worden vergeleken (1).

Versnijdingstoffen
2005 2010
Levamisol 1% 64%
Fenacetine 41% 25%
Cafeïne 9% 17%
Hydroxine 1% 13%
Lidocaïne 6% 12%
Diltiazem 2% 5%


Opvallend is dat het gebruik van Levamisol sinds 2005 zeer sterk is toegenomen. Het gebruik van Fenacetine is minder geworden.
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#13
bronhttp://www.jellinek.nl/vraag-antwoo...ainegebruik/waarmee-wordt-cocaefne-versneden/
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dank je wel, zeer educatief! :wave:
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daar sluit ik me bij aan Willem, maar het gaat allemaal om geld en ze weten van gekkigheid niet meer wat ze er doorheen gooien.

Vandaar dat ik niet zomaar coke, en zeker niet van de straat gebruik. Wat zeg ik, ik heb al jaren geen coke meer gebruikt, omdat ik het niet vertrouw.
h
happygamblerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goedemiddag ,mij is aangeboden coke,afkomstig van een brok met de stempel van een dolfijn.
weet iemand iets van de kwaliteit hiervan,zijn er testresultaten bij iemand
bekend? Ben zeer benieuwd,en graag een serieuze reactie,en bedankt.
Woon zelf niet in de nabijheid,van een testcentrum,en koop vaak een voorraadje.
:smilingimp:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
happygambler zei:
Goedemiddag ,mij is aangeboden coke,afkomstig van een brok met de stempel van een dolfijn.
weet iemand iets van de kwaliteit hiervan,zijn er testresultaten bij iemand
bekend? Ben zeer benieuwd,en graag een serieuze reactie,en bedankt.
Woon zelf niet in de nabijheid,van een testcentrum,en koop vaak een voorraadje.
:smilingimp:
Klik om te vergroten...


Als je zeker wilt zijn moet je het laten testen copain.
Een dolfijntje zegt me iig niets. :P
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja laten testen meer kan ik daar ook niet over zeggen.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geplette Dafalgan? :angry:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Net als bij XTC wil de opdruk tegenwoordig niets meer zeggen, buiten dat, er zijn zat dealers die hun eigen meuk er terug in stoppen om jou het gevoel te geven dat je eerste hand hebt. Deze zou je 2 kilo van hun eigen spul moeten laten snuiven , maar goed.

Wil je echt weten wat er in zit als je niet weet waar het vandaan komt, dan altijd laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."