Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte coke?

Slechte coke?

22 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zou je alleen kunnen voelen als het versneden is met iets waar je ook iets van voelt.

Dan moet je dat gevoel van het spul waarmee het versneden is ook nog kunnen herkennen als iets anders dan het gevoel van coke.

Aangezien je niet weet of het met iets versneden is waar je wat van voelt en dat ook niet kunt vergelijken met het gevoel van coke, kun je er nu niets van zeggen.

Zelfs voor een ervaren gebruiker is het heel lastig om dat soort dingen te herkennen.
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lidocaine word echt bijna tot nooit gebruikt hoor. Is de moeite voor het regelen van de kleine dealers niet waard. Net als dat fabeltje van speed met lidocaine.. Merk je toch meteen. Coke ruik je. Zoals het hier komt word er inositol of manitol op gegooid. Om er aan te verdienen en het niet te sterk te maken. Je kan het uit koken met ammonia of op de hotbox gooien. Dan weet je ongeveer wat je heb. Maar bijv. supermix kook je er ook niet uit. Dus wil je het helemaal schoon hebben koop een setje "snow white". Dat haalt zelfs de rommel die ze in die landen er doorheen gooien om het sneller te laten drogen eruit. Maar wat een moeite. Vind een vertrouwd iemand en koop het onversneden en gooi er zelf wat op. Dan heb je geen rommel. dat is wat ik doe.
V
VOSSIELid
01-01-2024, 00:00
#3
van 1 bepaald adres hebben wij zogenoemde "depri-coke" waarbij je de hele tijd para rond kijkt, niets zegt en eigenlijk niet te geneiten bent. Mijn ervaren maat zegt dat het inderdaad om te heavy spul gaat. Hij vindt dat wel fijn, ik totaal niet. Het geeft je een zeer onrustig gevoel in je maag ook , te vergelijken met stress voro een examen.
Zelf hou ik veel meer van coke waarvan je meteen na 5 min een babbelkick krijgt en vriendelijk bent tegen iedereen zelf over een totaal oninteressant onderwerp. Weet iemand of het de cocaine zelf is of iets anders dat deze babbelkick veroorzaakt ? thx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."