Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeer bizarre ervaring

Zeer bizarre ervaring

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja wat was het dan?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#2
willemvaag zei:
Ja wat was het dan?
Klik om te vergroten...

Coke vermengd/versneden met allerlei shit. :smilingimp:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Risico van het vak en het zijn meestal mensen die het zelf niet gebruiken en het voor het geld doen kwaliteit komt pas op de tweede of derde plaats. Meestal haalde ik heroine bij mensen die het zelf ook namen die hadden altijd goede zelfs als ze die een beetje versneden was het nog super kwaliteit. Maar ga ik bij een Marokaantje halen die me aanspreekt op straat dan is het meestal gewoon lage kwaliteit soms redelijk ze gebruiken het zelfs niet en als hij niet goed is verkopen ze het meestal toch wel.
L
Lion1973Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeerenleer zei:
Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?
Klik om te vergroten...


neerslachtig, geirriteerd, koud, geen zin om te praten, in mezelf gekeerd...die dingen wel, en dat was gewoon rommel. klappertanden en bibberen had ik niet.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan hadden wij misschien nog véél slechtere. :grin:
M
MVDLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha nice :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan binnen enkele dagen zelfs te weten komen wat het juist allemaal was. Zal ik zeker posten hier.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lion1973 zei:
Probeerenleer zei:
Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?
Klik om te vergroten...


neerslachtig, geirriteerd, koud, geen zin om te praten, in mezelf gekeerd...die dingen wel, en dat was gewoon rommel. klappertanden en bibberen had ik niet.
Klik om te vergroten...


Vreemd, heb ik nog nooit gehad zelfs niet met slechte coke. De enige bijwerking die ik heb is hartkloppingen. Gelukkig gaan die na een minuutje of 5 weer weg. :grin:
M
MVDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ik heb nog een bizzare ervaring meegemaakt.

Altijd zelfde persoon. En de juiste aangetroffen na 10 jaar gebruik :tearsofjoy:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik sinds een paar maand ook en dat bevalt me prima. :stoned:
M
MVDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na jaren dus het heeeft mij wel wat mogen kosten :tearsofjoy:

Wat gebruik jij
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#12
C natuurlijk. :rock:
n
ninodemaeyerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind dat hij het wel een mag proberen en dat jullie allemaal dik overdrijven.
Dat het verslavend is ok maar je kan het best een keer testen.
Mijn eerste keer wist ik ook niet wat het was, waardoor ik relaxt was toen ik het rookte.
De keren daarna gaf het zo'n stress met zich mee dat ik het gewoon gelaten heb
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit klinkt weer als een typisch geval dat het soms gewoon te sterk is. Al in vele onderwerpen voor gekomen. Als er bijna niks op zit of zelfs niks komen, bijna, alle mensen terug omdat ze het geen goed spul vinden. Als het te sterk is, of in mijn geval geen alcohol erbij, krijg je een kuthumeur, je word te serieus of zelfs para. Het hoeft bij jou niet zo te wezen maar ik heb dit zo vaak mee gemaakt en daarom maak ik het altijd zelf op de geschikte sterkte, dan kan er weinig fout gaan.
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik herken die effecten niet. Ik heb vroeger hele slechte/veel versneden c wel een paar keer gehad, als we probeerden met een borrel op wat te scoren terwijl je in de stad bent. Je merkte het al bij het gebruiken meteen dat het scheiss was. Soms werkte het niet of een beetje, maar nooit rare bijeffecten. Ook een keer gehad vers van het schip, heel geel verkleurt was die. Onze supplier kwam uit Rotterdam meteen langs ons omdat we haast hadden voor een feestje, en had ons daarom een keer gematst met zijn onversneden product. Ontzettend branderig, voelde als stevige pep. Moet zeggen dat we daar wel waus van werden, zelfs wat serieuzer leek het. Apart, maar geen negatieve dingen.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb dit sindsdien wel niet meer ervaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."