#1
Ja wat was het dan?
willemvaag zei:Ja wat was het dan?
Probeerenleer zei:Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?
Lion1973 zei:Probeerenleer zei:Heeft nog iemand deze ervaring of iets gelijkaardigs meegemaakt?
neerslachtig, geirriteerd, koud, geen zin om te praten, in mezelf gekeerd...die dingen wel, en dat was gewoon rommel. klappertanden en bibberen had ik niet.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."