Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet welke stempels momenteel er zijn.. Ik gebruik al nu jaren dezelfde spul bij de zelfde persoon omgeving Rdam En die is echt lijp. THE BEST"
"Wie heeft slechte ervaringen met die Kutdealertjes :P Tegenwoordig verkopen ze allemaal rotzooi op straat"
"Jullie kunnen me altijd prive bericht sturen voor bizzare verhaal. Voeg me toe."
"hahaha nice"
"Haha ik heb nog een bizzare ervaring meegemaakt. Altijd zelfde persoon. En de juiste aangetroffen na 10 jaar gebruik"
"Na jaren dus het heeeft mij wel wat mogen kosten Wat gebruik jij"