Ok, ik heb het ook geprobeerd.
Laatst C. gekocht die erg lekker naar binnen gaat maar te weinig effect heeft. Er blijft geen residu in het neusslijmvlies achter wat ik erg opvallend vind. Normaal heb je na een avondje door gaan flink wat witte korsten in je neus wat meestal komt door het versnijdingsmiddel.
Van swims aangeschafte sos kun je in 3 uurtjes tijd rustig 1 gram weg nakken en dan voel je je chill en lekker maar niet de uberturbo coke uitwerking.
Maar alles wat de neus in gaat wordt dus wel opgenomen, er blijft geen wit achter in de neus.
Deze bevatte geen paracetamol en ik vermoed ook geen fenecetinne omdat dat een sterke geur heeft en de door swim aangeschafte sos vrij matigjes ruikt. Bovendien zorgt paracetamol voor flinke witte korsten in je neus (bindmiddelen denk ik).
OK de test. Exact 1 gr zeer fijn gehankt en in een schone erlenmijer (soort glas) gedaan. Daarbij een goeie 15 cc aceton. na een paar minuten roeren dit mengsel in een koffiefilter gegoten met nog wat extra aceton eroverheen om de laatste resten uit het glas ook mee te krijgen.
Na 5 minuten uitlekker heb ik het filter aan de buitenkant droog gedept met keukenpapier en het filter op de verwarming laten drogen.
Na 1 uur de overgebleven sos op een spiegel gegooit om fijn te hakken, zodat de laatste resten aceton makkelijk konden vedampen. Er blijf net geen 0,8 gram over. Nu weet ik zeker dat deze 0,8 gram geen pure coke is, daarvoor is die nog steeds te slap.
Mijn vermoeden is (please denk met me mee) Dat de aceton die als droog wordt aangeboden tot een minimale hoeveel water bevatte. Dit aanwezige water zou natuurlijk een klijn deel coke kunnen hebben opgelost en met het filtraat weg zijn gegaan.....
Of is mijn natuurlijke afweer tegen coke ineens zeer hoog
![:openmouth:]()
?
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken...
Cheers