ok ok.... maar die $@#& Levamisole dan? word r van
#2
Ik gebruik zelf geen coke, maar ik heb wel veel gelezen op dit forum, en waar mensen zich toch veel aan blijken te ergeren is alle troep waar de troep zelf mee versneden wordt. Kun je niet best dat spul eruit halen? Bijv. Wassen tot Basecoke, en dan weer snuifbaar maken? Of oplossen in oplossingen die de coke niet aantasten, maar wel scheiden van de versnijdingsmiddelen? Of temperatuurverschillen in de stofjes gebruiken? Etc?
Is het niet mogelijk om weer 72% coke te krijgen (Puurste die chemisch mogelijk is, op straat bekend als 100%)? Het beste (geteste) spul dat ik ooit heb gezien was 66,8% (van de 72, niet 100) of zo, werd direct per kilo binnengehaald hier door een vriend van een vriend etc, heb ook testresultaten gezien, en dat gaat al voor 90/gram of zo. Zou het niet economischer zijn voor dealers om NIET te versnijden, de boel helemaal puur krijgen, en dan als "goddelijke UBERCOKE" verkopen voor 120 euro of zo?
Ben wel benieuwd
#3
Yep, helemaal mee eens. Een onbekende van mij verkoopt 0,9 gram per 60 euro. Ook geen korting ofzo als je 5 gram koopt of 10.
Maar dan heb je coke van meer dan 65% zuiver. Ik laat me spul geregeld testen en als je boven de 50% heb ga je al hard. Deze is echt niet normaal meer. Maar uitwassen geen idee of dat werken gaat.
#4
Je kunt het schoonmaken met droge (!!) aceton, kan je even op google zoeken. Zelf heb ik het gisteravond geprobeerd met wat ik nog over had. Uiteindelijk resulteerde dat in 1 goeie lijn van versnijdingsmiddelen ontdane coke. En ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst echt begrijp waarom mensen coke zo lekker vinden. Had ook niet echt een hevige comedown of craving, meer een subtiele fade-out.
Bedenk wel dat je een stuk minder overhoud dan wat je erin stopt. Dit is uiteraard afhankelijk van de kwaliteit en hoe veel je knoeit met zuiveren. Als je het mij vraagt is het wel de moeite waard om een keer te proberen. Ik denk dat ik er zelf itt met speed niet echt vaak zin in heb. Meestal haal ik het toch niet van tevoren.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.