#1
haha klinkt bekend, dat lijkt een trend hier op het forum. Zag laatst een discussie over breien, waar de hashtag #sarcasme ook niet zou misstaan :P
Ssst, straks gaan mensen nog denken dat ik menselijke eigenschappen heb.leipebaviaan zei:Die SirErick is wel een geboren optimist zeg.


CokeBoy zei:Heej,
Gister was me eerste keer ahahah, het was fantastisch.
Ik heb van te voren een ez test besteld om te puurheid te kunnen testen van de coke, ik heb met mezelf afgesproken dat ik coke die gewoon echt lager is als 60% niet zou innemen.Na al die verhalen op het forum over ontwormingsmiddelen en andere troep ben ik een beetje bang geworden.
Het spul zag er wel anders uit als ik had gedacht, van films onder andere zie je echt dat het hele fijne poeder is maar ik ervaarde dat anders. Structuur leek net of het scherfjes waren zeg maar, ook had wel een mooie glans.
Volgens de test die erg donker werd zou het ongeveer uit komen op 8 strepen. Aardig puur dus heb echt op de dosering moeten letten aangezien het me eerste keer was. Ik had 2 halve liters heineken op en heb toen een lijntje voor mezelf gebouwd.
Ik haalde me neus der over heen met als gevolgd dat de lijn er mooi in verdween. Prikte in het begin als de malle omdat ik het snuiven niet egt onder knie kreeg. Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager.
Het gevoel ik me buik was positieve adrealine zeg maar, dus niet het soort wat je krijgt als je vecht maar dat soort als je een mooi meid naakt voor je hebt. Ik voelde me de koning van de zeven zeeën en 8 continenten. Ook gelijk 3x telefoonnummers kunnen regelen van een paar mooie meiden.
Tot nu toe de beste drugs ooit genomen en het leuke is dat ik nog heel wat over heb van die gram ahhaha. KNIP![]()
Toen ik het ging snuiven was
Als member "CokeBoy" niet oppast dan is de kans aanwezig dat hij binnen een paar maanden zichzelf lid mag noemen van de Hardcore Junkie-club der Cokeverslaafden. Ja, want zo snel kan dat gaan. Met andere woorden: enjoy your coke, maar neem de waarschuwing serieus.klaasvaak90 zei:CokeBoy zei:Gister was me eerste keer ahahah, het was fantastisch.
Ik haalde me neus der over heen met als gevolgd dat de lijn er mooi in verdween. Prikte in het begin als de malle omdat ik het snuiven niet egt onder knie kreeg. Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager.
Tot nu toe de beste drugs ooit genomen
Als je vanaf nu maar maat weet te houden zou ik zeggen.. Als je er eenmaal aan geroken hebt dan smaakt het altijd naar meer. Eindstand bij de meesten: Na een paar drankjes zo'n grote drang hebben naar coke dat snuiven er meestal wel van komt. Weet waar je aan begint jongen!
Ja, dat weet ik. Maar goed, ik zal voortaan wel smilies gebruiken als ik lollig probeer te zijn.SmartieAndMe zei:Het grootste deel van de drugsgebruikers is recreatief, dat weet je neem ik aan?
CokeBoy zei:Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager.
)MentalFucked zei:Welke effecten zullen toenemen indien ik hier alcoholische dranken bij nuttig?
SmartieAndMe zei:MentalFucked zei:Welke effecten zullen toenemen indien ik hier alcoholische dranken bij nuttig?
De verslavende effecten![]()
In combinatie is de drang naar meer veel groter. Verder is het wel een chill gevoel maar je bent wel tegelijk aan het opfokken en dempen.
Het is ook extra giftig. Bij de afbraak van alcohol en cocaïne tegelijk wordt coca-ethyleen gevormd wat veel giftiger voor je is.
Daarnaast is de kater ook nog eens veel groter omdat je het gevoel hebt veel meer te kunnen drinken dan zonder coke

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."