Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste forumleden, Ik wil binnenkort een keertje coke gaan gebruiken alleen weet ik er natuurlijk nog niet zo veel vanaf. Ik heb wel flink wat nieuws kunnen leren door het forum af te speuren. De dingen die ik heb geleerd is dat je dusdanig ook je drugs kan testen op kwaliteit omdat ze worden gemixt met andere substanties en dat je met een goed gevoel je drugs moet gebruiken en niet angstig moet zijn omdat het dan versterkt word. Dat je cocaïne dusdanig ook kan zuiveren door het uit te koken. Mijn vraag was eigenlijk of jullie aanvullende tips hebben voor mij coke gebruik ? Moet ik ergens nog aandenken ? Moet ik bepaalde stoffen vermijden zoals alcohol of medicijnen ? Bij xtc is verstandig om water te drinken, is het dat bij coke ook zo of moet je dan iets anders drinken ? Sorry voor mijn noobheid, maar daar heb je natuurlijk een forum voor. Ik zal ook wel een topic maken over mijn ervaring als ik het geprobeerd hebt en de testresultaat van de coke die ik heb geprobeerd samen met de hoeveelheid."
"Bedankt Fool, Schadelijker in de zin van je kater nog erger wordt of dat je meer kans hebt op een OD of dat die verkeerd valt. Ik hoor namelijk goede verhalen als het gaat om coke en drank."
"Heej, Gister was me eerste keer ahahah, het was fantastisch. Ik heb van te voren een ez test besteld om te puurheid te kunnen testen van de coke, ik heb met mezelf afgesproken dat ik coke die gewoon echt lager is als 60% niet zou innemen.Na al die verhalen op het forum over ontwormingsmiddelen en andere troep ben ik een beetje bang geworden. Het spul zag er wel anders uit als ik had gedacht, van films onder andere zie je echt dat het hele fijne poeder is maar ik ervaarde dat anders. Structuur leek net of het scherfjes waren zeg maar, ook had wel een mooie glans. Volgens de test die erg donker werd zou het ongeveer uit komen op 8 strepen. Aardig puur dus heb echt op de dosering moeten letten aangezien het me eerste keer was. Ik had 2 halve liters heineken op en heb toen een lijntje voor mezelf gebouwd. Ik haalde me neus der over heen met als gevolgd dat de lijn er mooi in verdween. Prikte in het begin als de malle omdat ik het snuiven niet egt onder knie kreeg. Het duurde letterlijk 8 minuten en toen voelde ik met net een dikke straaljager. Het gevoel ik me buik was positieve adrealine zeg maar, dus niet het soort wat je krijgt als je vecht maar dat soort als je een mooi meid naakt voor je hebt. Ik voelde me de koning van de zeven zeeën en 8 continenten. Ook gelijk 3x telefoonnummers kunnen regelen van een paar mooie meiden. Tot nu toe de beste drugs ooit genomen en het leuke is dat ik nog heel wat over heb van die gram ahhaha. KNIP Toen ik het ging snuiven was"