Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van pijn na coke

Last van pijn na coke

12 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
g
gewoon_ietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik ben al ruim 40 uur wakker en snuif nu al 2 weken elke dag(eerst recreatief) nu had ik last vam drukkende en soms stekende pijn in mn linkerborst al ruim half uur lang in me bed tintelingen bij mijn nek hals en kaak rondom de kin.

Daarvoor had ik enorme pijn schouder, rug en linkerarm. Benen en linkervoet
wat nu wel is weggezakt.

Kan dit komen door slaapgebrek en te snelle ademhaling? Iemand tips hoe ik de pijn kan minderen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Last van pijn na coks

Is heel goed mogelijk.
Zo snel mogelijk bijslapen eerst ! En goed ontspannen een slaap doet wonderen:)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Last van pijn na coks

Mmm het blijkt toch een serieuze vraag te zijn, ik had even een ander vermoeden.

Klinkt allemaal niet te best, uitrusten en goed eten en drinken. (Even) pauzeren met innemen. Als de klachten niet verminderen, dan naar de dokter. Beterschap.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon_iets zei:
Hallo ik ben al ruim 40 uur wakker en snuif nu al 2 weken elke dag(eerst recreatief) nu had ik last vam drukkende en soms stekende pijn in mn linkerborst al ruim half uur lang in me bed tintelingen bij mijn nek hals en kaak rondom de kin.
Klik om te vergroten...
Wat jij beschrijft zijn symptomen van een (mogelijke) hartinfarct. Met andere woorden: ga zo snel mogelijk naar je huisarts toe, serieus, dit soort klachten moet je niet negeren.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helemaal mee eens. Ik ben wel is met mindere klachten al gegaan. Pas op man.

En top met gebruik nu en ga ook slapen. Maar eerst huisarts.

SirErick zei:
gewoon_iets zei:
Hallo ik ben al ruim 40 uur wakker en snuif nu al 2 weken elke dag(eerst recreatief) nu had ik last vam drukkende en soms stekende pijn in mn linkerborst al ruim half uur lang in me bed tintelingen bij mijn nek hals en kaak rondom de kin.
Klik om te vergroten...
Wat jij beschrijft zijn symptomen van een (mogelijke) hartinfarct. Met andere woorden: ga zo snel mogelijk naar je huisarts toe, serieus, dit soort klachten moet je niet negeren.
Klik om te vergroten...
M
MdmazingggLid
01-01-2024, 00:00
#6
De stekende pijn in je linkerborst is een duidelijk teken dat je hart overbelast is.
Ik zou zoals eerder vermeld dringend naar een huisdokter gaan !!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mdmazinggg zei:
De stekende pijn in je linkerborst is een duidelijk teken dat je hart overbelast is.
Ik zou zoals eerder vermeld dringend naar een huisdokter gaan !!
Klik om te vergroten...
Of van de spierspanning in je borstkas, iets wat (gelukkig) vaker voorkomt. Ik zou de gok echter niet wagen en gelijk langs je huisarts gaan!
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Mdmazinggg zei:
De stekende pijn in je linkerborst is een duidelijk teken dat je hart overbelast is.
Ik zou zoals eerder vermeld dringend naar een huisdokter gaan !!
Klik om te vergroten...
Of van de spierspanning in je borstkas, iets wat (gelukkig) vaker voorkomt.
Klik om te vergroten...
In combinatie met tintelingen bij de nek, hals en kaak rondom de kin vind ik het zorgelijker klinken dan wanneer het alleen een stekende pijn in de (linker) borstkas is.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb daar niet genoeg verstand van om conclusies uit te trekken, maar het is sowieso al geen slecht idee om langs de doc te gaan als je last hebt van je hartregio. :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Ik heb daar niet genoeg verstand van om conclusies uit te trekken
Klik om te vergroten...
Zoals je weet ben ik medisch onderlegd, dus ik kan hier wel conclusies uit trekken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was een paar maanden geleden bezig een balk uit een stapel te trekken. een soort super mikado. daarbij had ik schijnbaar een spier naast mn long of iets verrekt. ademhalen ging moeilijk, en de schrik zit er bij mij wel in, wat niet meehelpt.

2 uur later aangekomen via de BHV-er en mn huisarts bij de radiologie, in het ziekenhuis heb ik nooit geen diagnose gehoord, dus ben ik maar naar huis gegaan(met een collega die overal bijwas. de dag erop was alles weer normaal en heb ik nog even naar de huisarts gebeld. kramp, of een verrekt spiertje.

wat wil ik hiermee zeggen? het verschilt amper van flinke kramp in je kuit, maar het is wel een reden om zsm je huisarts of dienstdoende arts te bellen. dit soort symptomen zullen vaak meevallen, maar je kan beter op zeker spelen en je dokter vragen.

je kan beter voor niks een arts/ambulance bellen dan afwachten bij bijvoorbeeld pijn op de borst. tintelingen kunnen door je zenuwen komen, maar zuurstofgebrek kan net zo goed de oorzaak zijn, en dan heb je acute trombose, bloedarmoede, veel te lage bloedruk, probleem met je zuurstofsaturatie, klinkt fijn he.

lang leve de zwijgplicht!
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Duidelijke symptomen van serieuze hart problemen. NAAR HUISARTS
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
We geloven toch niet dat deze gozer serieus was hè?

Zo wel, dan ben ik blij dat hij niet verder is gekomen dan die ene post.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."