Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word er scherper van. Krijg meer energie , zin om dingen te doen( dansen ,praten,...). De reden waarom ik cocaïne verkies boven speed , is omdat het maar 1 uur duurt waardoor ik het beter kan regelen. Bij speed heb ik ook slaapproblemen en een kater , maar na een nachtje coke gebruik heb ik dit allemaal niet. Helaas is het heel duur"
"SmartieAndMe zei: Sowieso is het niet heel handig om in één nacht een gram coke weg te snuiven. Beetje aan de ruime kant als je het mij vraagt. Klik om te vergroten... Hangt natuurlijk ook van kwaliteit af."
"Hier heb ik nog nooit van gehoord ?"
"De stekende pijn in je linkerborst is een duidelijk teken dat je hart overbelast is. Ik zou zoals eerder vermeld dringend naar een huisdokter gaan !!"
"14 jaar lijkt me heel jong maar wie ben ik om te zeggen wat je wel en niet moogt doen ik raad je toch aan om zeker 2-3 maanden te wachten als je het nog een keer wilt doen. Wat ik me afvraag is had je die dag zelf geen dip ofzo ? want xtc pakke om 6 uur in de morgen zou ik persoonlijk niet aankunnen omdat ik vaak na xtc kapot ben (lichamelijk en geestelijk)."
"Lijkt enorm hard op mijn eerste ervaring alleen zat ik niet stil , ik wou de hele tijd dansen"
"Hangt van het feestje af. Ik denk niet dat er drugshonden zullen zijn. Uit ervaring zijn die er bijna nooit tenzij op een groot festival zoals 'I love Techno'. Ik zelf ga vaak naar dub & dnb feestjes , er staat soms wel politie maar die controleren niks. gewoon je drugs goed verstoppen. P.S : 2 pillen de persoon !? Ofwel zijn het heel zwakke pillen of heb je zin om heel hard te gaan"
"Wat kan helpen is Vitamine - c , dit stimuleert de aanmaak van dopamine wat dan weer voor blijdschap zorgt ik slik altijd na een feestje een pil vitamine - c en ik merk dat de dip minder lang duurt. Je kan ook veel fruit eten met vitamine - c ook heb ik ergens gelezen dat een koude douche nemen helpt , maar dit heb ik zelf nog niet geprobeerd"