#1
Dit herken ik wel. Vind er persoonlijk niet zoveel aan, maar gebruik het toch af en toe. 9 van de 10 keer sla ik het af als ik bij vrienden ben die het gebruiken, soms zeg ik echter toch ja. En dan denk ik vaak na een paar lijntjes alweer, was dit het nou echt waard.Tekzor668 zei:Begrijp soms niet waarom ik het af en toe gebruik. Buitenstaande invloeden wrs....
Dat het subtiel is en kort duurt vind ik ook het voor en nadeel van coke. Speed vind ik eigenlijk een veel leuker effect geven, maar dan weet je meteen dat je niet meer kan slapen erna. Na een avondje coke wil slapen uiteindelijk vaak nog wel lukken, wat toch wel een groot voordeel is.ZERO- zei:Dit is denk ik wel een aardig goede beschrijving. Merkte het sowieso pas na een paar lijntjes. Ik vond het effect best subtiel maar daardoor was het juist ook best chill. De korte werkingsduur heeft voor- en nadelen.. Ik voelde me trouwens niet extra zelfverzekerd of zo? Gewoon normaal maar dan iets chiller en energieker en gezelliger.
Waarom ik coke zelf overrated vind is met name de belachelijke prijs/kwaliteit verhouding.
