#1
Wa wilde da we vertelle? Ieder dier zen plezier...er es een gezegde; kleuren en smaken verschillen voor iedereen.
Benzoboss zei:Ik neem nix aan van een amateurtje als je wat meer ervaring hebt zeg hed dan nog isAmateurtje zei:Wa wilde da we vertelle? Ieder dier zen plezier...er es een gezegde; kleuren en smaken verschillen voor iedereen.
Ik neem nix aan van een amateurtje als je wat meer ervaring hebt zeg hed dan nog isAmateurtje zei:Wa wilde da we vertelle? Ieder dier zen plezier...er es een gezegde; kleuren en smaken verschillen voor iedereen.
Amateurtje zei:Benzoboss zei:Ik neem nix aan van een amateurtje als je wat meer ervaring hebt zeg hed dan nog isAmateurtje zei:Wa wilde da we vertelle? Ieder dier zen plezier...er es een gezegde; kleuren en smaken verschillen voor iedereen.
okeeey..zal nog eens iets posten als ik de status 'professioneel' heb bereikt!
![]()
Psychedelibee zei:Je gaat er van mdma sneller lelijk uit zien dan van speed hoor.
MeejheM zei:Ik gebruik dagelijks speed. van coke merk ik eigenlijk geen effecten, maar ik gebruik ook nooit veel. Dat vind ik zonde van een ander zijn centen.
Dat is ook wel een beetje kort door de bocht. Met deze redenatie zouden we witte heroïne ook kunnen vergelijken met coke, maar dat vergelijk heb ik nog nooit iemand horen maken. Op die dealer in Amsterdam na dan die witte heroïne als coke verkocht.simonsnel zei:Wat ik wil zeggen is dat het twee totaal verschillende middelen met een verschillende werking zijn. Alleen omdat ze allebei wit zijn en gesnoven moeten worden, vergelijkt iedereen ze vaak met elkaar.
Psychedelibee zei:Dat is ook wel een beetje kort door de bocht. Met deze redenatie zouden we witte heroïne ook kunnen vergelijken met coke, maar dat vergelijk heb ik nog nooit iemand horen maken. Op die dealer in Amsterdam na dan die witte heroïne als coke verkocht.simonsnel zei:Wat ik wil zeggen is dat het twee totaal verschillende middelen met een verschillende werking zijn. Alleen omdat ze allebei wit zijn en gesnoven moeten worden, vergelijkt iedereen ze vaak met elkaar.
Het zijn sowieso allebei stimulerende middelen, die allebei op dezelfde neurotransmitters effect hebben. Beiden blokkeren ze de heropname van die neurotransmitters, waarbij speed ze ook nog vrij geeft. Andere werking? Jazeker. Totaal andere werking? Ook weer niet helemaal.
Ik noemde witte heroine omdat het relatief gezien actueel is, maar er zijn natuurlijk nog gigantisch veel andere witte poeders die gesnoven worden. Dat we het hier over de eeuwige discussie coke vs speed hebben snap ik ook wel, maar jij komt met de redenatie dat ze alleen maar vergeleken worden aangezien ze allebei wit poeder zijn dat gesnoven wordt.simonsnel zei:Die witte heroïne kende bijna niemand tot vorig jaar. Dit topic gaat over de eeuwige discussie coke vs. Speed. Ik vind je voorbeeld een beetje vreemd, of we begrijpen elkaar niet zo goed.
Over de precieze werking in de hersenen kan je heel goed gelijk hebben. Ik beschik niet over veel kennis op dat gebied. Ik heb het vooral over wat ik zelf ervaar wanneer ik deze drugs gebruik. En dat ervaar ik toch als totaal verschillend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."