Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack/base coke

Crack/base coke

16 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oakley30Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn partner verjaart en omdat hij regelmatig coke gebruikt (gecontroleerd niet verslaafd), zou ik voor zijn verjaardag eens base coke kopen aan ModKnip: Geen prijzen aub!euro per halve gram.

Mijn vraag is wat doe je er dan mee met het brokje, opsnuiven of gewoon verpulveren en oproken, met zilverpapier zal volledig zijn ding niet zijn.

Graag wat advies?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom!

Apart verjaardagscadeau .. stond dat op zijn wenslijstje ?

Maar het antwoord is als je base coke koopt is dat om op te roken in zo'n soot pijp:


Met een filtertje/folie met kleine gaatjes erin zodat je kunt hijsen en daarop een bedje as waarop je de komt de base neerlegt en dan hijsen maar..

Let er wel mee op dit is erg verslavend!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, wat een kutcadeau.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Haha, wat een kutcadeau.
Klik om te vergroten...

(Helaas) Ben ik het er wel mee eens , voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Maar goed ieder zijn ding misschien heeft de jarige job dit als wens een keer te proberen , hoewel ik het hem niet zou geven.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Exceptional Insight zei:
Haha, wat een kutcadeau.
Klik om te vergroten...

(Helaas) Ben ik het er wel mee eens , voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Maar goed ieder zijn ding misschien heeft de jarige dit als wens een keer te proberen , hoewel ik het hem niet zou geven.
Klik om te vergroten...

Is hij echt zo harig? en hoe weet je dat hij Job heet? :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
De jarige job zal wel een nederlandse uitdrukking zijn zo te horen
En de h moest een j zijn zit ook zo dicht op elkaar op het toetsenbord :P

Wel grappige typefoutjes , stomme telefoon gepriegel ook!
:tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je heel even zoekt kun je makkelijk vinden hoe je ook makkelijk crack maakt, en hoe makkelijk je het kan roken. Had ik al genoemd hoe makkelijk je eraan verslaafd raakt?

lijkt mij een makkie...

Een partner verslaafd aan crack aanhouden is trouwens geen makkie. dat kan je goed je relatie kosten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opmerkelijk kado inderdaad, maargoed ieder zijn ding laten we maar zeggen.
m
mariocartLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij de smartshop koop je een zo'n pijp zoals hierboven mij staat afgebeeld (een hasj/crack/base pijp). Daarin doe je vijf gaasjes/filters in. In de pijpkop, waar je die gaasjes in doet, daarin leg je as. As van je sigaretten bijvoorbeeld. Bovenop de as doe je de brokjes basecoke. Doe de pijp in je mond en verhit de brokjes basecoke met een vlam. Zuig dan aan de pijp en inhaleer de rook die eruit komt. Laat de rook eventjes in je longen zitten en blaas de rook dan uit. Als je goede basecoke hebt, en niet die versneden rotzooi wat je veel op straat tegen komt, voel je nu een flash effect opkomen. Dit is basecoke...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Of je doet het niet natuurlijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
oké wauw she's a keeper
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
oké wauw she's a keeper
Klik om te vergroten...

Ge-wel-dig ! :tearsofjoy:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
oké wauw she's a keeper
Klik om te vergroten...
Ik koop niet zo'n ding voor je hoor dààààg
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
#sarcasm muchos :)
E
EzelinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wát een kut cadeau! Als jij 'n vriendin bent, dan koop je zoiets niet voor z'n verjaardag en nooit trouwens! Je hebt duidelijk zélf geen idee wat het is want je vraagt wat je ermee moet doen!
Wat je moet doen, zeker als het je VRIENDJE is, is zeggen dat hij ermee stopt, onmiddelijk, of naar een ander meisje kan gaan zoeken!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ezelinnetje zei:
Wát een kut cadeau! Als jij 'n vriendin bent, dan koop je zoiets niet voor z'n verjaardag en nooit trouwens! Je hebt duidelijk zélf geen idee wat het is want je vraagt wat je ermee moet doen!
Wat je moet doen, zeker als het je VRIENDJE is, is zeggen dat hij ermee stopt, onmiddelijk, of naar een ander meisje kan gaan zoeken!
Klik om te vergroten...
Buiten dat het inderdaad een apart kado is, moet toch iedereen lekker zelf bepalen wat ze voor hun partner kopen. Als zij dat graag voor haar partner koopt dan is dat haar keuze. Heb je je nou echt speciaal aangemeld om te zeggen dat je het een kut kado vind, terwijl je verder haar achtergrond helemaal niet kent?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan is de gebruikersnaam wel goed gekozen.. wat een ezel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."