Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel zou ik moeten krijgen?

Hoeveel zou ik moeten krijgen?

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
FTLmoon zei:
Ik vraag niet welke vendors want wil niet verbannen worden maar hoe herken je goede vendors.. Waar moet je op letten e.d.? Net weer bot gevangen en in de echte wereld heb ik niet genoeg contacten dus moet het darknet op.. Maar ben zo bang dat het een speld in een speedberg wordt om een goeie te vinden.. Misschien bij een paar man een gram kopen om er zo achter te komen??
Klik om te vergroten...

Gewoon ff googlen naar goed aangeschreven deepweb markets. Daarbij zou ik de ervaringen van de gebruikers goed doorlezen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad wat @Langspeelplaat al aangeeft. De meeste markten werken met een feedback systeem. Je kunt dan goed zien wat de eventuele ervaringen zijn van anderen kopers bij een bepaalde vendor. Het gaat wel vaak om snelheid en verpakking waarop beoordeeld word, en minder op kwaliteit product. (Talloze opmerkingen in de feedback: Yet to try) Sommige kopers passen later hun feedback nog aan met hun mening over de kwaliteit maar het merendeel doet dit niet. Ik zocht meestal naar feedback van Nederlandse kopers inclusief lab uitslagen, maar het is amper te vinden.
Ik zou zeker inderdaad een test grammetje bestellen bij een aantal verschillende in plaats van grotere hoeveelheden.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
0.2g is beter als niks.
Ik heb is een keer een g pep gekocht raad is wat het was :( .
64% caffeine.
Heb het maar in mijn koffie gepleurd.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn geen vaste prijzen voor drugs ook natuurlijk. Niet boeiend en logisch imo.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
1,0 gram is 1,0 gram. 0,6 tot 0,8 komt helaas vaak voor (redelijk standaard) als je een gram besteld. 0,2 is zelfs voor 'dealer standaarden' oplichting. Versnijden van coke is ook een issue met die gasten waar je goed op moet letten (laten testen).
A
AlexSLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo allemaal,

Ik ben toch best benieuwd wat een normale hoeveelheid is om te krijgen als je bijvoorbeeld een gram koopt!
Ik kom hierbij omdat ik eigenlijk vrij nieuw ben, maar ik heb me direct maar een weegschaal aangeschaft met een calibraie gewichtje, en ik kom tot de conclusie dat een gram in werkelijkheid amper aan 0.2 gram is.. uiteraard dit eens aangekaart maar dan ben je geen vriendjes meer zeg maar.

Wat is volgens jullie een normale hoeveelheid om te krijgen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je een gram koopt en maar 0.2gram krijgt ben je wel echt zwaar genaaid in ieder geval. Of je weegschaal klopt voor geen meter, dat kan natuurlijk ook nog. Hoe nauwkeurig is je weegschaal?
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg meestal 0.75/0.8 gram als ik een hele haal.
Een halve is vaak 0.35, maar houd er ook rekening mee dat het waarschijnlijk niet zuivere coke is. Uiteindelijk krijg je dus zelfs nog minder waar voor je geld.
A
AlexSLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor jullie reacties!
Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet.

Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig..
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha!
Feit is alleen dat na 1x nawegen Mn deliver Guy niet meer zo happy is..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joopiejo zei:
1,0 gram is 1,0 gram. 0,6 tot 0,8 komt helaas vaak voor (redelijk standaard) als je een gram besteld. 0,2 is zelfs voor 'dealer standaarden' oplichting. Versnijden van coke is ook een issue met die gasten waar je goed op moet letten (laten testen).
Klik om te vergroten...

Kan niet vaak genoeg gezegd worden laat het testen in inderdaad het is standaard te noemen dat als je een gram koop je 8 strepen krijgt (0.8gram) plus versnijden met soms schadelijke middelen.

Laat het testen als je kan!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Simpel test je weegschaal met een 20 c muntje (5,74g)

Bijna overal is 0.34/0.40 en 0.8 de standaard geworden
Ik krijg netjes 1 gelukkig
Je weet wat 1 kost krijg je dan 0,8
Deel het bedrag van 1 door 10 dat x 8 en je hebt je prijs

Ja is warrig naar mag geen prijzen noemen
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#12
AlexS zei:
Bedankt voor jullie reacties!
Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet.

Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig..
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha!
Feit is alleen dat na 1x nawegen Mn deliver Guy niet meer zo happy is..
Klik om te vergroten...

Ga naar de politie en vertel dat je te weinig cocaïne van je dealer hebt gehad.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
simonsnel zei:
AlexS zei:
Bedankt voor jullie reacties!
Mijn weegschaaltje klopt zeker wel aangezien hij met het 1 gram gewichtje netjes 1,00g aangeeft, en dit ook bij een gekalibreerde weegschaal op het werk doet.

Ik snap best dat je een keer 0,8 gram krijgt, maar 0,2 lijkt me wel heel weinig..
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, als ik voor 1 gram betaal en ik krijg 0,8 of zelfs 0,2 mag ik toch best zeiken? Stel dat dit bij de benzinepomp gebeurd Haha!
Feit is alleen dat na 1x nawegen Mn deliver Guy niet meer zo happy is..
Klik om te vergroten...

Ga naar de politie en vertel dat je te weinig cocaïne van je dealer hebt gehad.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liefhebbertje zei:
Simpel test je weegschaal met een 20 c muntje (5,74g)

Bijna overal is 0.34/0.40 en 0.8 de standaard geworden
Ik krijg netjes 1 gelukkig
Je weet wat 1 kost krijg je dan 0,8
Deel het bedrag van 1 door 10 dat x 8 en je hebt je prijs

Ja is warrig naar mag geen prijzen noemen
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen zijn hier bovendien ook nog eens totaal irrelevant.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Totaal niet eens je betaald voor gewicht
0,8 is goedkoper als 1.0
0,4-0,4 zelfde verhaal
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Liefhebbertje zei:
Totaal niet eens je betaald voor gewicht
0,8 is goedkoper als 1.0
0,4-0,4 zelfde verhaal
Klik om te vergroten...

Jij misschien wel, maar ik betaal voor kwaliteit. Ik haal het altijd bij een dealer waar ik erg veel betaal voor 0.9. Dat spul is alleen erg puur. Geloof me, ik kan voor het zelfde geld 1.5 bij iemand anders halen. Voor goed spul betaal je tegenwoordig gewoon meer. Dat is in elke stad zo.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jij misschieb n ik betaal voor pure flakes per 1 de helft van straat prijs
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Enige standaard is er wel naar mijn mening
Alleen we mogen geen prijzen noemen dus
Moeilijk te onderbouwen of verhelden

Of is er een moderator of admin die zegt in dit topic kan jet wel?
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liefhebbertje zei:
Jij misschieb n ik betaal voor pure flakes per 1 de helft van straat prijs
Klik om te vergroten...

Als je zuivere coke kan halen in Nederland, heb je het goed voor elkaar. Verder bedoelen we volgens mij ongeveer hetzelfde.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoeveel je moet krijgen etc is geen critirium aan vast te leggen
Vraag hem gewoon hoeveel zit erin 0.4 0.5 0.8 of 1.0
Dan de prijs
Maak he keus is dit het waard ja of nee

Toen ik niet de contacten van nu had
Haal ik 0.8 voor volle mep 200/16x4
Dat was goed apul maar minder als andere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."